Aviseringar
Rensa alla

Dåligt sex


Ämnesstartare

Jag har träffat en kille i snart 2 mån som jag tycker om och trivs bra med. Allt känns verkligen jättebra med honom förutom sexet.. Jag tycker helt enkelt inte att det är så skönt trots att han egentligen gör allt rätt precis som jag gillar det men jag blir inte så jättekåt, fast jag vill ju ha sex, blir våt och så.. Att jag inte tycker det är så skönt när vi ligger gör att jag inte riktigt "vet" vad jag ska göra, jag känner mig som en död fisk typ vilket jag antar leder till att inte han heller tycker att det är så bra. När jag haft sex med andra killar har jag blivit mycket kåtare och därmed varit mer "inne i det" och då har jag kunnat agera naturligt och inte känt mig som att jag bara ligger där och inte gör någonting.

Så nu undrar jag, tror ni det går att få till bättre sex för mig med den här killen? Jag gillar honom verkligen och vill fortsätta ha sex men önskar bara att det blev skönare. Eller tror ni att kemin som leder till bra sex antingen bara finns där eller inte? Om ni tror att det går att få bättre, vad tkr ni jag bör göra?


   
Citera
Ämnesstartare

Tänder du inte lika mkt på honom kanske?
Eller så är ni obekväma med varandra såhär i början och behöver bli mer samspelta, kanske.


   
SvaraCitera

tror det har med person kemin att göra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror också det har med kemin att göra.
Det klickar helt enkelt inte.


   
SvaraCitera

dramaqueen:

vad tkr ni jag bör göra?

prata med honom.


   
SvaraCitera
zent
 zent

dramaqueen:

vad tkr ni jag bör göra?

Ringa mig.


   
SvaraCitera