Aviseringar
Rensa alla

Dåligt sexliv


Ämnesstartare

Jag och tjejen har varit tillsammans i ett år drygt och fårhållandet har väl haft sina upp och nedgångar precis som vilket förhållande som helst...

Men sexlivet har gått utför redan efter några månader. Själv är jag sugen men tjejen säger att hon inte alls brukar känna sig så på. Jag har försökt prata med henne om det men det är svårt att få fram något konkret. Sist så sa hon dock att hon inte kände sig bekväm med sin vikt och att det var därför hon inte kände sig sugen.

Vi har kanske sex 1-2 gånger i månaden max så det känns lite bull, fast det som är värst är väl att man inte vet vad man kan göra för att hjälpa till så därför behöver jag era skills.

Någon tjej som känner igen sig? Någon som kan hjälpa oss? Skriv! [blush][cheers]


   
Citera

Försök med något spontant, kör med några nya "moves". Efter 1 år borde du veta vad som hon tänder på, och om inte det funkar spana in lite porr/erotik/film efter lite tips. Använd fantasin![y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte det är sexet är dåligt det är snarare att det inte blir så ofta, 1-2 gånger i månaden är nästan till att överdriva.


   
SvaraCitera

mittFejt:

Det är inte det är sexet är dåligt det är snarare att det inte blir så ofta, 1-2 gånger i månaden är nästan till att överdriva.

Topic var ju dåligt sexliv.[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

metoden:

Topic var ju dåligt sexliv.[rolleyes]

Läste du bara topic eller?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittFejt:

därför behöver jag era skills

dom behöver all. bara dom bästa får[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jaag_91_:

dom behöver all. bara dom bästa får[no-no]

Orka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittFejt:

Orka.

[bigcheers] bara för att inte du får nått


   
SvaraCitera

Om hon inte får ut något av det vill hon troligtvis inte ha, så fixa det så löser du problemet


   
SvaraCitera

antar att smicker inte får henne på knullhumör heller så testa att egga upp henne lite 😉 "Försök" att göra henne kåt fast låt det vara så , strunta i sexet ett par gånger. Gör henne sugen bara. Försök vara lite diskret med det så att hon inte vet att det är en slags "plan" eller vad man ska kalla det. Sen 3:e gången om det har funkat så kommer hon automatiskt att vilja ha sex. Try it ?. Good Luck!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror problemet ligger mycket djupare än att du tar initiativet på fel sätt...


   
SvaraCitera

mittFejt:

Vi har kanske sex 1-2 gånger i månaden max så det känns lite bull,

Jag förstår inte varför du fortfarande är ihop med henne om hon inte vill ha sex med dig.

Det är ett loosing battle srsly!

Men lycka till i vilket fall, är väl lite halv-nobelt xD


   
SvaraCitera

mittFejt:

Läste du bara topic eller?

Det spelar ju ingen roll.

metoden:

Topic var ju dåligt sexliv.[rolleyes]

Jaa, fast hans sexliv suger då det är nästintill icke-existerande.

Jag har ALLTID sex mer än honom när jag är singel, så ska d inte se ut, har man förhållande ska man ju liksom garanteras lite!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Creator:

antar att smicker inte får henne på knullhumör heller så testa att egga upp henne lite 😉 "Försök" att göra henne kåt fast låt det vara så , strunta i sexet ett par gånger. Gör henne sugen bara. Försök vara lite diskret med det så att hon inte vet att det är en slags "plan" eller vad man ska kalla det. Sen 3:e gången om det har funkat så kommer hon automatiskt att vilja ha sex. Try it ?. Good Luck!

Been there, done that, didn´t get a t-shirt [sad]

Det är inte så lätt att försöka vara diskret, det är egentligen inget problem att få henne i säng, men man märker ju direkt att något är fel och därför känns det inte så lockande att ha sex när jag tar initiativet...

Jag har försökt att låta henne komma till mig, men det känns ju som sagt inte så roligt att vänta i 1-2 månader på att hon ska bli sugen. [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjälp då för f[mad]n!


   
SvaraCitera