Aviseringar
Rensa alla

Dåligt sexliv


Dåligt? [tired]


   
SvaraCitera

Säg till tjockisen att hon skall sluta larva sej och släppa till lite[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ja, lite löjligt att inte vilja ha sex pga sin vikt. Den man är ihop med uppskattar en ju hur man än ser ut (förhoppningsvis). Eller så har hon någon pakt med sina tjejkompisar att testa dig om du inte får sex eller nåt. Paranoid kan vara lönande ibland![no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Beckychu:

Ja, lite löjligt att inte vilja ha sex pga sin vikt.

Indeed

Beckychu:

Den man är ihop med uppskattar en ju hur man än ser ut (förhoppningsvis).

Jag har själv inget emot hennes vikt, det är bara hon själv som säger det [sad]

Beckychu:

Eller så har hon någon pakt med sina tjejkompisar att testa dig om du inte får sex eller nåt.

Förmodligen! [blush]


   
SvaraCitera

Allting handlar väll om att få henne att känna sig bekväm med dig och sex.


   
SvaraCitera

mittFejt:

Förmodligen! [blush]

Naaw, mer sannolikt att hon börjar tröttna på förhållandet och försöker skrämma bort dig.

Men satsa o se vad som händer! Ni har varit ihop ett tag liksom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ligger fokuset på sexet, kanske hon känner att själva sexakten är viktigare än dina känslor till henne? och pga det inte hon vill..?


   
SvaraCitera

Hon har aids.


   
SvaraCitera

tycker du om hennes vikt? [no-no]


   
SvaraCitera

Butterscotch:

tycker du om hennes vikt?

mittFejt:

Jag har själv inget emot hennes vikt, det är bara hon själv som säger det


   
SvaraCitera

isola:

det

oj. mitt fel.

ge henne lite bekräftelse. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Septemberflickan:

Ligger fokuset på sexet, kanske hon känner att själva sexakten är viktigare än dina känslor till henne? och pga det inte hon vill..?

Kanske, visst kan det vara så att man kanske är lite väl på utan att man tänker på det även om man försöker hålla händerna i styr. Jag är väl kanske inte så jättebra att visa mina känslor, men tillräckligt tror jag!

Butterscotch:

ge henne lite bekräftelse. [party]

Hur menar du?


   
SvaraCitera

mittFejt:

Hur menar du?

strärk hennes självkänsla, upprepa fraser såsom jag är en fin person eller idag gör jag mitt bästa, i hennes närvaro. minst två minuter om dagen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Butterscotch:

strärk hennes självkänsla, upprepa fraser såsom jag är en fin person eller idag gör jag mitt bästa, i hennes närvaro. minst två minuter om dagen.

Jag har sagt till henne att jag tycker om henne som hon är, men jag kan väl försöka jobba vidare på det. Jag tror egentligen inte att hon har speciellt dålig självkänsla, men efter att vi hade sex sist så nämnde hon att hon kände sig obekväm med sin vikt, se det kanske är så att självkänslan är på väg neråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mittFejt:

Kanske, visst kan det vara så att man kanske är lite väl på utan att man tänker på det även om man försöker hålla händerna i styr. Jag är väl kanske inte så jättebra att visa mina känslor, men tillräckligt tror jag!

haha, din kåta jäkel [wink] Men tror det är viktigt för oss tjejer att killen visar på andra sätt förutom med sex att han gillar tjejen. Sedan behöver väll inte själva sexet vara fokus? Gör iordning en myskväll med smek och hångel och lägg sexet åt sidan just då. Det är ju faktiskt mysigt att bara mysa också, sedan kanske det ena leder till det andra. det vet man ju inte, trotts att det inte var meningen från början.

Tror det är vitkigt att du vågar visa dina känslor.


   
SvaraCitera