Aviseringar
Rensa alla

dåligt


Ämnesstartare

mår så jävla dåligt! dåligt! dåligt! dåligt! dåligt! dåligt! jag fattar inte asså[sad]


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

kraowm[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hurdå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

kraowm

[sad]

isola:

hurdå

vad menar du hurdå?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

vad menar du hurdå?

hur yttrar det sig menade jag


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de blir bättre!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hetsät kakor och lyssna på placebo och drick te


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hur yttrar det sig menade jag

aha okej fattar

många anledningar [sad]

Nintendos BFF:

de blir bättre!

förhoppningsvis

Nintendos BFF:

hetsät kakor och lyssna på placebo och drick te

inte bra hetsäta och har ont i magen [sad] men te hjälper 🙂 vad är placebo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lyssna på land of hope and dreams från wrecking ball så blir det lite bättre tror jag, annars kan du alltid lyssna på candlemass och softdeppa lite


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

lyssna på land of hope and dreams från wrecking ball så blir det lite bättre tror jag, annars kan du alltid lyssna på candlemass och softdeppa lite

haha bra ide, kan inte sova ändå och har inget att göra. ska lyssna igenom lite därifrån nu då. tack för tipset. njae inte på softdeppa humör just nu


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

haha bra ide, kan inte sova ändå och har inget att göra. ska lyssna igenom lite därifrån nu då. tack för tipset. njae inte på softdeppa humör just nu

Mm gör så riktigt gött mos, skall nog se till och köpa detta alster på riktigt när jag får mer pengar förutsatt att det släpps i någon snygg digipakutgåva så klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Mm gör så riktigt gött mos, skall nog se till och köpa detta alster på riktigt när jag får mer pengar förutsatt att det släpps i någon snygg digipakutgåva så klart.

får hoppas det. haha gör så, låter som en fin, fin ide


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

får hoppas det. haha gör så, låter som en fin, fin ide

eller kanske på vinyl tom fast nej för maffigt ljud för det nästan, man tappar ju lite även om man vinner lite atmosfär, svårt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag har bakat kanelbullar idag
hade du varit i närheten hade du kunnat få några stycken
tanken som räknas väl?
må nu bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

eller kanske på vinyl tom fast nej för maffigt ljud för det nästan, man tappar ju lite även om man vinner lite atmosfär, svårt

jag har aldrig hört nåt på vinyl faktiskt, suger. tycker det är coolt. jadu jag vetefan asså, är coolt men känns opraktiskt

malber:

jag har bakat kanelbullar idag
hade du varit i närheten hade du kunnat få några stycken
tanken som räknas väl?
må nu bra.

å det hade varit gott, jo tanken räknas allt. kul att du hade delat med dig om jag hade varit i närheten [smile] ska försöka må bra nu men är svårt, mår sällan bra [sad]


   
SvaraCitera