Aviseringar
Rensa alla

dålit tenkande gällrande tjejr


Ämnesstartare

när ja ser en någorlunda snygg tjej ir fyra drar ja slutsatsen att jag inte kan få denna eftersm den e för bra för mig. vrrf e det så och hur kan ja bli av med detta tenknande.


   
Citera
Ämnesetiketter
Åtta

Bli snyggare.

Annars kan du prova att tänka: "Hon kan aldrig få mig" varje gång du ser en ful tjej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaffa bättre självförtroende. Skriv listor eller så.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Annars kan du prova att tänka: "Hon kan aldrig få mig" varje gång du ser en ful tjej.

ska testa !

hello:

Skaffa bättre självförtroende.

går ej, jag har insett att världens stora relativitet gör dn omöjlig o bemästra utn falskspel.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stroker Ace:

går ej

Då är det nog kört. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hello:

Då är det nog kört.

Jag ämnar att ta över världen i stället.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stroker Ace:

Jag ämnar att ta över världen i stället.

Det låter... oroväckande?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nä håller med


   
SvaraCitera

Åtta:

Annars kan du prova att tänka: "Hon kan aldrig få mig" varje gång du ser en ful tjej.

Det är faktiskt en väldigt bra metod. Brukar alltid göra min dag [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du dålig innuti?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stroker Ace:

snygg tjej

Stroker Ace:

för bra för mig

vad har snygg tjej med bra tjej att göra? är det en bra tjej bara för att hon är snygg?

i mina ögon så ska man både leva upp till att vara en bra tjej OCH vara attraktiv för mig för att det ska vara en BRA tjej.

du behöver, som någon påpekade, bättre självförtroende, sen också bättre självbild.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

Är du dålig innuti?

Jag är lite udda, och att jag betonar det i mitt tänkande är ju inte direkt till fördel.

Lav89:

vad har snygg tjej med bra tjej att göra? är det en bra tjej bara för att hon är snygg?

Inte nödvändigtvis, men det är så jag tänker.

Lav89:

du behöver, som någon påpekade, bättre självförtroende, sen också bättre självbild.

Omöjligt. Jag har försökt utan att lyckas. Terapi och allt. Om inget överraskande händer lär jag sluta som en whinande loser. Som nu, ungefär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stroker Ace:

Jag är lite udda

På vilket sätt? Det brukar väl oftast uppskattas.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bluff:

På vilket sätt? Det brukar väl oftast uppskattas.

Jag är inte "trendudda", utan bara ... socialt konstig. Jag har på grund av diverse omständigheter levt ett ganska låst och avhållsamt liv, och det har resulterat i att jag inte vet hur man -bör- vara. Även om jag inte direkt skrämmer bort folk så märks det att något med mig felar i sociala sammanhang. Det räcker inte, helt enkelt. Och jag är inte i slag att "träna" mig fram till ett bättre läge ... jag tar bakslag hårt.

Så.


   
SvaraCitera