Aviseringar
Rensa alla

Damhockey


Ämnesstartare

Jag är 17 år och har alltid velat spela hockey men det har inte funnits några damlag där jag bor och dom närmsta lagen ligger 2 timmar härifrån med bil. Jag har kontaktat hockeyklubben som ligger i närheten där jag bor. Hade varit roligt om man hade kunnat få ihop ett lag och börjat spela. Vad kan man göra mer? 


   
Citera

Höra med damerna runt omkring dig om de vill spela hockey. Promota din klubb


   
SvaraCitera

Varför får inte damerna tacklas.. gött löjlig könsfördelning


   
SvaraCitera

Du kan ju höra med eventuell idrottsförening i din hembygd? Om det finns möjligheter till ishockey överhuvudtaget (men det borde det finnas, tycker jag i alla fall). Du kan höra för dig ifall det skulle kunna gå att styra ihop ett hockeylag, det skadar aldrig att höra av sig.

Inlägg redigerat av admin: Hembygd stavas med ett g, förbannat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

handendärnissen:
Varför får inte damerna tacklas.. gött löjlig könsfördelning

ja verkligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:
Du kan ju höra med eventuell idrottsförening i din hembyggd? Om det finns möjligheter till ishockey överhuvudtaget (men det borde det finnas, tycker jag i alla fall). Du kan höra för dig ifall det skulle kunna gå att styra ihop ett hockeylag, det skadar aldrig att höra av sig.

har skickat till klubben och frågat om det skulle finnas en möjlighet att kunna styra upp ett damlag. Hoppas verkligen att det går. Tyvärr så satsar dom ju bara på herrarna:/ men hoppas kan man alltig göra. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

alltid


   
SvaraCitera

får du fler med dig i förslaget så ska de väl gå tycker man 


   
SvaraCitera

Osäkerpåmigsjälv:

har skickat till klubben och frågat om det skulle finnas en möjlighet att kunna styra upp ett damlag. Hoppas verkligen att det går. Tyvärr så satsar dom ju bara på herrarna:/ men hoppas kan man alltig göra. 

Ja, och det minsta de kan göra är ju att fixa en intresseansökan, annat vore ju rysligt slappt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Istechetvåpunktnoll:

Ja, och det minsta de kan göra är ju att fixa en intresseansökan, annat vore ju rysligt slappt.

jag skrev till dom och som svar så fick jag att dom skickade vidare det till dom dom kan det där. Men som du säger det hade ju varit slappt om dom inte ens gör en intresse anmälan.


   
SvaraCitera

Osäkerpåmigsjälv:

jag skrev till dom och som svar så fick jag att dom skickade vidare det till dom dom kan det där. Men som du säger det hade ju varit slappt om dom inte ens gör en intresse anmälan.

lycks till!

Lycka till! /time


   
SvaraCitera

Istechetvåpunktnoll: lycks

hallå time du har 1 stavfel att fixa här


   
SvaraCitera

time: .


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

hallå time du har 1 stavfel att fixa här

d va ju me flit

Det var ju med flit. /time


   
SvaraCitera
time
 time

Blivande_japan:

Tack för din medverkan. Du har vunnit en guldstjärna!


   
SvaraCitera