Aviseringar
Rensa alla

Daniel Adams-Ray


iosib:

jag hade aldrig hört låten innan den här tråden, tack och lov, men det känns som om han har fått den där raden från flyga drake, vilket känns lite (otroligt) fantasilöst.

hur har du lyckats undgå denna låt, trodde det var 100% omöjligt. det jag inte förstår är hur han inte blev känd för singeln han hade innan. båda har ju spelats överallt, hela tiden.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

hur har du lyckats undgå denna låt, trodde det var 100% omöjligt.

hur gammal är den? jag har bott under en sten det senaste halvåret, ungefär.


   
SvaraCitera

iosib:

hur gammal är den? jag har bott under en sten det senaste halvåret, ungefär.

tre månader kanske, eller två, men den blev en radiohit samma dag som den släpptes, typ.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

tre månader kanske, eller två, men den blev en radiohit samma dag som den släpptes, typ.

har inte lyssnat på radio heller. känner mig bäst nu, har slumrat till brus under treriksröset.

hans kläder var faktiskt rätt snygga, synd (tur?) att jag har tröttnat på avskalat, upprullat, stort avsmalnande.

grunge, baby, grunge.

ska nog sova.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

värdelösa kreatur. Ni är så jävla onödiga att ni faktiskt inte förtjänar att leva. Alla människor som ni någon gång ha varit i kontakt med är nu dummare, pga den epidemiska inkompetens och epic failness som ni besitter,

Daniel Adams-Ray, jag blir så dum av dig.

Dold text: yeah[cool]


   
SvaraCitera

iosib:

har inte lyssnat på radio heller. känner mig bäst nu, har slumrat till brus under treriksröset.

treriksröset är fantastiskt. gilla samarbetet med sewer election och någon mer jag aldrig minns namnet på som finns på spotify. mkt bra. killing for norway!!!

jag lyssnar inte heller på radio, men om man går på stan hör man radion ifrån butikerna, t.ex. eller folk som spelar låtar på sin mobil på bussen, och sådär.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lillla lady Hey! lilla ladaayyyyy [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tamburinmannen:

bra

Jag tycker han är bra, utan att komma ihåg en enda textrad. Lyssnar nästan aldrig på texter i låtar, ser sången som ett instrument.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Jag tycker han är bra, utan att komma ihåg en enda textrad. Lyssnar nästan aldrig på texter i låtar, ser sången som ett instrument.

Samma här, iallafall när jag lyssnar på engelsk musik.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iosib:

jag hade aldrig hört låten innan den här tråden, tack och lov, men det känns som om han har fått den där raden från flyga drake,

tänkte också på flyga drake när jag hörde det. [sad]


   
SvaraCitera

Du är en mycket bitter liten man, jag tycker synd om dig.


   
SvaraCitera

Det här innebär ju att du är ungefär bäst, eller!??!11
Antar att det är underförstått att du inte gillar Daniel-Adams Ray, VORE JU KONSTIGT ANNARS HAHA.

Tamburinmannen:

epic failness

Tamburinmannen:

epic failness

Tamburinmannen:

epic failness


   
SvaraCitera

Förstår verkligen inte allas facination av honom.

Visst är det radiovänligt... men SÅ jävla bra är det då inte [tard][sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Det här innebär ju att du är ungefär bäst, eller!??!11
Antar att det är underförstått att du inte gillar Daniel-Adams Ray, VORE JU KONSTIGT ANNARS HAHA.

AA HAHA.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Du är en mycket bitter liten man, jag tycker synd om dig.

aa shit asso


   
SvaraCitera