Aviseringar
Rensa alla

Danmark, en modern faciststat?


Ämnesstartare

2003:
<3

ändå allvarliga problem i min tråd, rasism och det där med Marius och pälsarna, annars är tråden inte särskilt allvarlig 


   
SvaraCitera
reben

alla heter ib där


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

ändå allvarliga problem i min tråd, rasism och det där med Marius och pälsarna, annars är tråden inte särskilt allvarlig 

mm ska förklara för dig irl hur rolig den e egentligen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84: Flytta dit då

Nej nej. Kanske om Sverige blir ett islamistiskt land, men tills dess kommer jag att kämpa för mitt fosterland och dess välbefinnande. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
alla heter ib där

ibrahim e ett fint namn, kanske tänkte du inte på det?

2003:

mm ska förklara för dig irl hur rolig den e egentligen

bra för jag förstår inte, är trög på internet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW: tills dess kommer jag att kämpa för mitt fosterland och dess välbefinnande

lol

Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Nej nej. Kanske om Sverige blir ett islamistiskt land, men tills dess kommer jag att kämpa för mitt fosterland och dess välbefinnande. 

Om du ser en mörkhyad eller en person som bär muslimsk slöja, reagerar du då på nåt avvikande sätt gentemot om du ser en vit, blond och blåögd person?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable: bra för jag förstår inte

image_0.jpg


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

Om du ser en mörkhyad eller en person som bär muslimsk slöja, reagerar du då på nåt avvikande sätt gentemot om du ser en vit, blond och blåögd person?

Vad menar du med avvikande sätt?


   
SvaraCitera
reben

Untouchable:

ibrahim e ett fint namn, kanske tänkte du inte på det? 

nä fel namn =(


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:
Vad menar du med avvikande sätt?

annorlunda helt enkelt, alltså reagerar du på olika sätt om du ser en mörkhyad eller en muslim på stan än du gör om du sen en vit, blond och blåögd?

reben:

nä fel namn =(

aww 🙁

2003:

image_0.jpg

känns som att det var länge sen vi sågs senast, jag har nästan hunnit sluta röka, sprang dock och köpte cigg idag så får isf börja om igen 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

annorlunda helt enkelt, alltså reagerar du på olika sätt om du ser en mörkhyad eller en muslim på stan än du gör om du sen en vit, blond och blåögd?

aww 🙁

känns som att det var länge sen vi sågs senast, jag har nästan hunnit sluta röka, sprang dock och köpte cigg idag så får isf börja om igen 🙁

ge dom till en kompis 

ja men var väl i torsdags? vi träffades asmkt ett tag sen inte alls sen halvmkt och mkt de senaste veckorna 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2003:

ge dom till en kompis 

ja men var väl i torsdags? vi träffades asmkt ett tag sen inte alls sen halvmkt och mkt de senaste veckorna 

rökt med några kompisar idag när jag var i köpenhamn, har typ 3 cigg kvar

jo det stämmer nog, vet inte om det är bra att hela um kan läsa, vi skriver till varandra sen eller nåt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable:

rökt med några kompisar idag när jag var i köpenhamn, har typ 3 cigg kvar

jo det stämmer nog, vet inte om det är bra att hela um kan läsa, vi skriver till varandra sen eller nåt

 vi kan prata imrn 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Untouchable: annorlunda helt enkelt, alltså reagerar du på olika sätt om du ser en mörkhyad eller en muslim på stan än du gör om du sen en vit, blond och blåögd?

När det gäller slöjor brukar jag ofta tänka att det är tråkigt att man inte anpassar sig mer till svensk kultur och tar av slöjan. Invandrare i allmänhet reagerar jag nog inte annorlunda på överhuvudtaget. Beror väl kanske lite på hur man uppträder och ser ut också. I regel kanske man är lite mer försiktig när man stöter på invandrare med tanke på hur brottsstatistiken ser ut. Men säg exempelvis att jag stöter på en mörkhyad man i slips och kostym så kommer reaktionen garanterat vara precis likadan som om jag hade stött på en vit, blond och blåögd man i slips.


   
SvaraCitera