Aviseringar
Rensa alla

Danmark skakat av skräckföräldrar


Ämnesstartare

pretjafs:

Därför borde det räknas som mord. Helt seriöst alltså

Jag hade gärna sett dom avrättade.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

Jag hade gärna sett dom avrättade.

Ja. Det här är bland de värsta brotten man kan begå. Jag kan väl tänka mig att massmord hamnar överst


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pretjafs:

Jag kan väl tänka mig att massmord hamnar överst

Masstortyr? Jag menar jag dör hellre via ett skott än att bli torterad till döds. [shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

Masstortyr? Jag menar jag dör hellre via ett skott än att bli torterad till döds.

Vilken tur att jag inte specificerade sättet de dog på! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pretjafs:

Vilken tur att jag inte specificerade sättet de dog på! [smile]

Masstortyr utan dödlig utgång är fortfarande rätt kasst. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jonnybravo91:

asstortyr utan dödlig utgång är fortfarande rätt kasst.

Ja iofs, tror man önskat att man dött


   
SvaraCitera

Lethuc:

Det rör sig troligen med en familj med en hyfsad inkomst.

Vet förvisso inte hur det fungerar i Danmark, om det öht finns ett barnbidrag och hur det ser ut, men om man har nio ungar som man inte direkt tar väl hand om kanske det blir en del pengar från understödet över 😮


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Miceparade:

Vet förvisso inte hur det fungerar i Danmark, om det öht finns ett barnbidrag och hur det ser ut, men om man har nio ungar som man inte direkt tar väl hand om kanske det blir en del pengar från understödet över 😮

Samtidigt nämnde dom i artikeln att dom lät barnen svälta, så det kan ju stämma. Men sedan hade dom en bil med. För en bil krävs ett lån, och utan arbete går det väl knappast att få något lån för en summa bilen deras kosta.


   
SvaraCitera

Lethuc:

För en bil krävs ett lån, och utan arbete går det väl knappast att få något lån för en summa bilen deras kosta.

Det är ju faktiskt helt sant.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lethuc:

Hur denne man lyckats förskaffa sig utbildning och jobb borde dock vara ett mysterium då han milt sagt verkar
vara helt kocko i huvudet.

Mm, men det intellektuella och känslomässiga har inget med varann att göra. Fritzel kunde använda sina ingenjörskunskaper på hemmaplan, lr undre planet som var iordningställt till 18 årsdagen, fast denhär ville göra en grav istället, lr hon fick gräva den själv, men Elisabeth hjälpte ju till med källarbygget oxå tydligen.

Köp en pelare, köp en palm och släng i ett vattendropp.


   
SvaraCitera

Lethuc:

Men nej, jag tror knappast att det rörde sig om några invandrare då dom dels hade råd med hus och kunde flytta runt som dom ville. Dom hade dessutom ett stall med fyra hästar och av bilden att döma en rätt ny bil.

Du skojar va? [tard]


   
SvaraCitera