Aviseringar
Rensa alla

Dans/cheerleading/konståkning?


Ämnesstartare

Nån här som håller på med nåt av det? Jag har dansat och åkt konståkning, är lite sugen på att prova cheerleading men det finns inte här i närheten. Nu vill jag bestämma mig för vad jag ska hålla på med i höst och vinter, dans eller konståkning. Hjälp mig! [crazy]
Och självklart, ni som håller på med nåt av det, vad tycker ni om det?


   
Citera

FACK NO[tard]


   
SvaraCitera

nej


   
SvaraCitera

Jaa jag har också dansat och åkt konståkning! Maaaaaan får najs kropp av det iaf!


   
SvaraCitera

Trick1:

Maaaaaan får najs kropp av det iaf!

Pics or stfu.


   
SvaraCitera

Broder ÄlskarRosa:

Pics or stfu.

DU skulle inte klara av det. 🙁


   
SvaraCitera

Cheerleading är skittråkigt och jag gick på det när jag var 9 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Trick1:

Jaa jag har också dansat och åkt konståkning! Maaaaaan får najs kropp av det iaf!

Vad kul [smile] Ja det får man, benen blir helt otroliga [cute]


   
SvaraCitera

Trick1:

DU skulle inte klara av det. 🙁

Du ser ut som en sån där hora som är med i filmer som utspelar sig på 70-talet typ 😀


   
SvaraCitera

fortsätt med dans, det har man ju mest glädje av..! (kanske bara för ja e dansare själv) höhö


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fisk_den_tredje:

nej

Förföljer du mig med dina onödiga svar? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakeit:

fortsätt med dans, det har man ju mest glädje av..! (kanske bara för ja e dansare själv) höhö

Vadå "det har man ju mest glädje av"? Det är ju inte sån sorts dans man kommer pyssla med om 50 år med PRO [bigsmile]


   
SvaraCitera

cheerleading och dans har jag testat, tycker knappt det går att jämföra för cheerleading är så mycket mer ombytligt och har liksom allt, dans är kul men som sagt, om du vill ha hela grejen så tycker jag att du ska testa cheerleading. är du 100% säker på att det inte finns nån förening någonstans i närheten av dig ?


   
SvaraCitera

Broder ÄlskarRosa:

Du ser ut som en sån där hora som är med i filmer som utspelar sig på 70-talet typ 😀

Woooooooh, där blev vi lite väl tykna i munnen 😐 Vaknat på fel sida? Inte fått nått på länge? Sover för dåligt på nätterna? [love]


   
SvaraCitera

Trick1:

Woooooooh, där blev vi lite väl tykna i munnen 😐 Vaknat på fel sida? Inte fått nått på länge? Sover för dåligt på nätterna?

Nej, jag försökte inte vara elak men du såg faktiskt ut så på en bild. Den med det höga håret.


   
SvaraCitera