Aviseringar
Rensa alla

Dans/cheerleading/konståkning?


Broder ÄlskarRosa:

Nej, jag försökte inte vara elak men du såg faktiskt ut så på en bild. Den med det höga håret.

Thatsssss meeeeee! Tydligen var jag tillräckligt intressant för att du skulle klicka in på min användare iaf. Hur najs du vill ju, själv har jag inte ens börjat röra min lilla pil mot "Broder ÄlskarRosa" på långa vägar ännu. 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youresodamnhot:

cheerleading och dans har jag testat, tycker knappt det går att jämföra för cheerleading är så mycket mer ombytligt och har liksom allt,

Mm, cheerleading verkar vrålkul just därför. För att det har allt liksom och så grymt coolt. Men jag är säker, har kollat upp det jättenoga [sad] Och eftersom jag satsar inom en annan idrott och bara vill ha ett roligt kompliment som hobby blir det alldeles för långt och tar för mycket tid om det inte finns här i närheten.


   
SvaraCitera

Trick1:

Thatsssss meeeeee! Tydligen var jag tillräckligt intressant för att du skulle klicka in på min användare iaf. Hur najs du vill ju, själv har jag inte ens börjat röra min lilla pil mot "Broder ÄlskarRosa" på långa vägar ännu. 🙁

Öhm? Vad är ditt problem?


   
SvaraCitera

Broder ÄlskarRosa:

Öhm? Vad är ditt problem?

Ville bara förklara min ståndpunkt om vad jag tycker om dig, eftersom du var så söt o snäll och förklarade för mig vad du tyckte om mig 🙂

Sammanfattning; Du är ointressant. 🙁

Hejdå.


   
SvaraCitera

Trick1:

Ville bara förklara min ståndpunkt om vad jag tycker om dig, eftersom du var så söt o snäll och förklarade för mig vad du tyckte om mig 🙂

Sammanfattning; Du är ointressant. 🙁

Hejdå.

HAHA! Du är borde konstig och trög.
btw, varför använde du ";" och inte ":" som är det rätta?


   
SvaraCitera

Broder ÄlskarRosa:

HAHA! Du är borde konstig och trög.
btw, varför använde du ";" och inte ":" som är det rätta?

Varför använde du "borde" och inte "både" som är det rätta?


   
SvaraCitera

Trick1:

Varför använde du "borde" och inte "både" som är det rätta?

För att jag inte tänkte på min stavning.


   
SvaraCitera

Tuggummikanaljen:

Och eftersom jag satsar inom en annan idrott och bara vill ha ett roligt kompliment som hobby blir det alldeles för långt och tar för mycket tid om det inte finns här i närheten.

aha, va synd :/ ja tid behöver man, annars funkar det inte... men dans funkar ju isf som komplement o så! vet inte mycket om konståkning men det är väl också något man lägger ner rätt mycket tid på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

youresodamnhot:

men dans funkar ju isf som komplement o så! vet inte mycket om konståkning men det är väl också något man lägger ner rätt mycket tid på

Ja, fast isåfall skulle jag åka i en grupp som bara åker för att det är kul. Ingen tävlingsgrupp alltså. Då åker man 1-2 ggr i veckan [smile]


   
SvaraCitera

Tuggummikanaljen:

Vadå "det har man ju mest glädje av"? Det är ju inte sån sorts dans man kommer pyssla med om 50 år med PRO

aha, så du kommer åka konståkning om 50 år? heh, de finns ju massa olika sorters danser man han hålla på med.. äsh gör som du vill då.


   
SvaraCitera

stel som en pinne, faaaast, för typ tre år sedan dansade jag (dansade i ca 7 år)


   
SvaraCitera

Dans äger Satsa på det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fakeit:

aha, så du kommer åka konståkning om 50 år? heh, de finns ju massa olika sorters danser man han hålla på med.. äsh gör som du vill då.

Haha näe, men jag menar att jag kommer ju inte ha mer nytta direkt av dansen än konståkningen [crazy]


   
SvaraCitera

Tuggummikanaljen:

Haha näe, men jag menar att jag kommer ju inte ha mer nytta direkt av dansen än konståkningen

Joho!! dansar du, kan du ju gå ut och äga vilken klubb som helst.. ja tror inte dina vänner e direkt sugna på att dra till ishallen en lördagkväll hehe 😛


   
SvaraCitera

Jag dansar 😀


   
SvaraCitera