Forumet - Dansa???

Dansa???

2330 0 80

Spana också in:

Michel_sexy:

kjol lixom

även om jag mot förmodan nånsin tar på mig en kjol så ska inte nån random hormonstinn kåt liten finnig grabb på krogen försöka pulla mig.[tired]Om han vill ha barn i framtiden såklart,för han lär få ett knä i skrevet som krossar hans juveler för gott.
Tözen:

hormonstinn kåt liten finnig grabb på krogen försöka pulla mig.

Med andra ord i din ålder och uppåt? [rolleyes]

Tözen:

Om han vill ha barn i framtiden såklart,för han lär få ett knä i skrevet som krossar hans juveler för gott.

Hade du verkligen gjort det? Känns inte det en aning överdrivet?
Tözen:

ja,om en kille tror att d är okej att pulla nån på krogen när dom dansar så ska fan inte dom generna föras vidare.

Så om vi säger att du skulle försöka tafsa på en kille när ni dansade så tycker du alltså att han har rätt att ha sönder din livmoder (hur man nu lyckas med det) som "hämnd"?

Kan ju säga att jag hade gjort det om en kvinna gjort mig steril, eller förstört mina testiklar (fast om dom blir förstörda så blir man inte bara steril, utan helt förstörd i övrigt också, en man kan säkert dö av det också).
majkie2:

Så om vi säger att du skulle försöka tafsa på en kille när ni dansade så tycker du alltså att han har rätt att ha sönder din livmoder (hur man nu lyckas med det) som "hämnd"?

det är skillnad på taffsa,runka och pulla.jag skulle aldrig få för mig att ta händerna innaför byxorna på nån random kille på krogen.[tired]och om man tycker d är en bra idé så ska man fan kastreras för sånna idiotgener ska som sagt inte föras vidare.[tired]