Aviseringar
Rensa alla

Dansa???


Ämnesstartare

Tycker ni att det är ok att en kille ni dansar med pullar dig eller smecker din fitta??(diskret så ingen ser det[wink])


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag har aldrig förstått hur det skulle vara behagligt. Liksom... Rörigt?
Hur har man fingrarna i någons vagina på ett diskret sätt? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Huh? [tard]
Hur får man det att se ut som att man dansar samtidigt? [confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm.. jag håller med. De lär inte va särskilt lätt. Men visst om de funkade så..


   
SvaraCitera

Men.. nej [tard]
Dagens ungdom. Suck.


   
SvaraCitera

Va.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nej,det är fan inte okej och hur fan kommer han innanför byxerna lixom?ofta man springer på krogen med uppknäppta byxor.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

och hur fan kommer han innanför byxerna lixom?

kjol lixom[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michel_sexy:

kjol lixom

även om jag mot förmodan nånsin tar på mig en kjol så ska inte nån random hormonstinn kåt liten finnig grabb på krogen försöka pulla mig.[tired]Om han vill ha barn i framtiden såklart,för han lär få ett knä i skrevet som krossar hans juveler för gott.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Hur har man fingrarna i någons vagina på ett diskret sätt?

!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

TOTALLY HOT YEAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

hormonstinn kåt liten finnig grabb på krogen försöka pulla mig.

Med andra ord i din ålder och uppåt? [rolleyes]

Tözen:

Om han vill ha barn i framtiden såklart,för han lär få ett knä i skrevet som krossar hans juveler för gott.

Hade du verkligen gjort det? Känns inte det en aning överdrivet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Hade du verkligen gjort det? Känns inte det en aning överdrivet?

om en random kille från krogen hade försökt pulla mig när vi dansa så hade den jäveln fått ett knä i skrevet,man gör inte så,jävligt osmakligt och jävligt onödigt.[tired]


   
SvaraCitera

Tözen:

även om jag mot förmodan nånsin tar på mig en kjol så ska inte nån random hormonstinn kåt liten finnig grabb på krogen försöka pulla mig.[tired]Om han vill ha barn i framtiden såklart,för han lär få ett knä i skrevet som krossar hans juveler för gott.

Känns som om jag borde hålla mig undan då....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

om en random kille från krogen hade försökt pulla mig när vi dansa så hade den jäveln fått ett knä i skrevet,man gör inte så,jävligt osmakligt och jävligt onödigt.

Men att förstöra hans liv för all framtid känns alltså som ett tillräckligt bra straff?


   
SvaraCitera