Aviseringar
Rensa alla

Dansa???


Ämnesstartare

nej sex på offentlig plats ska straffas med dööööd


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Men att förstöra hans liv för all framtid känns alltså som ett tillräckligt bra straff?

ja,om en kille tror att d är okej att pulla nån på krogen när dom dansar så ska fan inte dom generna föras vidare.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skulle inte tro det. [tard] Skulle han få för sig det och man var intresserad så hade man väl gått därifrån och gjort något åt saken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ja,om en kille tror att d är okej att pulla nån på krogen när dom dansar så ska fan inte dom generna föras vidare.

Så om vi säger att du skulle försöka tafsa på en kille när ni dansade så tycker du alltså att han har rätt att ha sönder din livmoder (hur man nu lyckas med det) som "hämnd"?

Kan ju säga att jag hade gjort det om en kvinna gjort mig steril, eller förstört mina testiklar (fast om dom blir förstörda så blir man inte bara steril, utan helt förstörd i övrigt också, en man kan säkert dö av det också).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Så om vi säger att du skulle försöka tafsa på en kille när ni dansade så tycker du alltså att han har rätt att ha sönder din livmoder (hur man nu lyckas med det) som "hämnd"?

det är skillnad på taffsa,runka och pulla.jag skulle aldrig få för mig att ta händerna innaför byxorna på nån random kille på krogen.[tired]och om man tycker d är en bra idé så ska man fan kastreras för sånna idiotgener ska som sagt inte föras vidare.[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

[tired]

ezy on the drugs


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jag skulle aldrig få för mig att ta händerna innaför byxorna på nån random kille på krogen.

Eh nej, men om. Eller okej, om en annan tjej, inte du då, hade runkat av en kille utan att han ville det på dansgolvet så har han rätt att ha sönder hennes livmoder eller vad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michel_sexy:

Tycker ni att det är ok att en kille ni dansar med pullar dig eller smecker din fitta??(diskret så ingen ser det)

Hm jag vet inte. För om man får mig att dansa med en kille så är man duktig!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CheRRyPiG:

För om man får mig att dansa med en kille så är man duktig!

Lesbisk?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Lesbisk?

Nej. Ja. Nej alltså jag är bisexuell^^
Men mest att jag inte gillar att dansa med folk.
Antingen ensam eller inte alls.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CheRRyPiG:

Men mest att jag inte gillar att dansa med folk.
Antingen ensam eller inte alls.

Allright.

CheRRyPiG:

Nej. Ja. Nej alltså jag är bisexuell^^

Okej.

Men du, är du verkligen 14?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Men du, är du verkligen 14?

Nej jag är en pedofil på 40 bast. T_T

KLART JAG ÄR 14! Hurså? :O


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CheRRyPiG:

KLART JAG ÄR 14! Hurså? :O

Gillar ditt språk [y]
Jag var riktigt kass på att skriva när jag var i den åldern, hyfsat omogen var jag också om jag minns rätt. Men, tjejer utvecklas ju snabbare än killar också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majkie2:

Gillar ditt språk
Jag var riktigt kass på att skriva när jag var i den åldern, hyfsat omogen var jag också om jag minns rätt. Men, tjejer utvecklas ju snabbare än killar också.

Vad är det för specielt med mitt språk? ._.

Haha, jo, det är ju så. Jag tror det är 2 psykiska år emellan en jämngammal tjej och kille.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CheRRyPiG:

Vad är det för specielt med mitt språk? ._.

Jag tycker att du formulerar dig bra och har ett hyfsat ordförråd.

CheRRyPiG:

Jag tror det är 2 psykiska år emellan en jämngammal tjej och kille.

Generellt sett, ja.


   
SvaraCitera