Aviseringar
Rensa alla

Danshuset Sollentuna


sommargåvan:

Hahah let's dance then! Party Har inte dansat sen jag var 14, så är såå nervös. Kanske har tappat the feeling :'(

Perfekt för mig då för jag har skakat låren på varenda dansgolv de närmsta fyra åren. Jag är redo att buggaParty


   
SvaraCitera

Manwhore:

Börja dansa då. Dansade själv  i ca 2-3 år förrut men slutade sen pga tröttnade på mina danslärare. Dock saknar jag att åka runt i landet och framträda tillsammans med tiotals dans-brudar<3

Det är det det handlar om. Om grabbarna kommer på mig kan jag ju säga att jag gör det bara för att öva på mitt fotarbete på boxningen. Inte för jag har boxats på två och ett halvt år men ändå.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

Perfekt för mig då för jag har skakat låren på varenda dansgolv de närmsta fyra åren. Jag är redo att buggaParty

Hahaha! bugga... Glatt skålande


   
SvaraCitera

Stekaren: Det är det det handlar om. Om grabbarna kommer på mig kan jag ju säga att jag gör det bara för att öva på mitt fotarbete på boxningen. Inte för jag har boxats på två och ett halvt år men ändå.

Mycket glad

Dock kan det ju vara väldigt kul att dansa. Om jag inte hade kört kampsport hade jag nog fortfarande dansat. Bryr mig inte direkt om vad "grabbarna" tycker.


   
SvaraCitera

Manwhore:

Mycket glad

Dock kan det ju vara väldigt kul att dansa. Om jag inte hade kört kampsport hade jag nog fortfarande dansat. Bryr mig inte direkt om vad "grabbarna" tycker.

Fast dans är ju ett bra komplement till kampsport. Titta bara på Jean Claude Van Damme


   
SvaraCitera

Stekaren:

Fast dans är ju ett bra komplement till kampsport. Titta bara på Jean Claude Van Damme

Han är bra i film. Inte i ringen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Manwhore:

Bryr mig inte direkt om vad "grabbarna" tycker.

Hjärta


   
SvaraCitera

Manwhore:

Han är bra i film. Inte i ringen.

Googla hans record och säg det där igen. 


   
SvaraCitera

Stekaren:

Googla hans record och säg det där igen. 

Tar tillbaks det, han är helt klart bra. Dock inte någon stjärna direkt.


   
SvaraCitera

Manwhore:

Tar tillbaks det, han är helt klart bra. Dock inte någon stjärna direkt.

Det kan du också ta tillbaka, mannen är en ikon och han gör mig stolt över att vara sextondels belgare!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stekaren:

 sextondels belgare

Hjärta


   
SvaraCitera

Stekaren: Det kan du också ta tillbaka, mannen är en ikon och han gör mig stolt över att vara sextondels belgare!

Äsch. Finns många snubbar som är helt överlägsna honom. Har själv belgisk släkt men svårt att vara stolt med tanke  på vad belgiska kungen "Leopold II" gjorde.


   
SvaraCitera

Manwhore:

Äsch. Finns många snubbar som är helt överlägsna honom. Har själv belgisk släkt men svårt att vara stolt med tanke  på vad belgiska kungen "Leopold II" gjorde.

Aa fast nu snackar vi väl ändå levande legender? Och Van Damme är just det, en levande legend. Och jag måste säga att trots all succé han har gjort är det onekligen många som underskattar honom. Men visst, nåt helgon ska jag ju inte säga att han har varit. Killen har ju varit kolatorsk och han har även pucklat på sin livvakt (som jag tror han fått stryk av) så ska absolut inte blunda för hans brister också.


   
SvaraCitera

Stekaren: Aa fast nu snackar vi väl ändå levande legender? Och Van Damme är just det, en levande legend. Och jag måste säga att trots all succé han har gjort är det onekligen många som underskattar honom. Men visst, nåt helgon ska jag ju inte säga att han har varit. Killen har ju varit kolatorsk och han har även pucklat på sin livvakt (som jag tror han fått stryk av) så ska absolut inte blunda för hans brister också.

Jag snackar mest om dom som är världs bäst i ringen. Det är det enda jag bryr mig om egentligen, och jag vet att han skulle få stryk av många många. Men visst, han kanske är en legend. Har ingen koll på vem som är legend eller inte.


   
SvaraCitera