Aviseringar
Rensa alla

danskjävlar


Ämnesstartare

under 300 år försökte danskarna våldta vårt kära fädernesland, gång på gång. territoriella strider var länge en del av vår vardag, och vare sig danskar eller skåningar visade någon som helst respekt för kung eller fosterland, de motarbetade oss konstant, attackerade oss utan provokation, och de förlorade.

jag vill hävda att tidigare sekels avsky fortfarande är motiverad i allra högsta grad, och önskar befria svenskarna från vårt kulturellt orena grannland. de är inget annat än rödhårigt, öldrickande pack, med ett helt obegripligt språk, ful flagga och motbjudande kostvanor.

jag säger följande: spräng öresundsbron, inför ett handelsembargo, och allra främst: ut med packet! straffbeskatta skåningarna och andra snapphanar för deras landsförräderi!

systrar och bröder, vilka är med mig?


   
Citera
Ämnesstartare

Jag ansluter.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

motbjudande kostvanor.

ALLTSÅ JAG HÖLL PÅ ATT SVÄLTA IHJÄL NÄR JAG VAR I DANMARK. [cry] Hatar danskar dessutom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Geigerzähler:

ALLTSÅ JAG HÖLL PÅ ATT SVÄLTA IHJÄL NÄR JAG VAR I DANMARK. [cry] Hatar danskar dessutom.

det är det jag säger, ett jävla pack med motbjudande matvanor och ingen som helst gästfrihet.


   
SvaraCitera

mörknäs:

systrar och bröder, vilka är med mig?

GRÄV BORT SKÅNE! De är förrädare och pratar likt den onde dansken. Det enda som är bra med dannmark är danish gold, men det ölet är inte ens gott utan bara billig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mörknäs:

det är det jag säger, ett jävla pack med motbjudande matvanor och ingen som helst gästfrihet.

Vem fan blandar tomatsås, remouladsås, mozarella, gurka och stoppar det i en jävla macka? [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

GRÄV BORT SKÅNE! De är förrädare och pratar likt den onde dansken. Det enda som är bra med dannmark är danish gold, men det ölet är inte ens gott utan bara billig.

öl är för tyskar, danskar och annat pack. vad du behöver är en flaska stolichnaya och lite jävla självrespekt!

Geigerzähler:

Vem fan blandar tomatsås, remouladsås, mozarella, gurka och stoppar det i en jävla macka? [n]

ja, det är väl uppenbart? danskjävlar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack, ni svenska vakttorn. Med plutonium tvingar vi dansken på knä.
Här - Danmark, utskitet av kalk och vatten. Där - Sverige, hugget i granit.

Danskjävlar.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hezkirin:

Danskjävlar.

där har vi den stora förebilden.


   
SvaraCitera

Tycker vi borde återta Finland istället. Har fan varit mer under svenskt styre än finskt 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ChristopherXD:

Tycker vi borde återta Finland istället. Har fan varit mer under svenskt styre än finskt 🙁

finland har ju iallafall vettiga dryckesvanor, men inte fan kan de prata svenska som folk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[y]


   
SvaraCitera

var ska vi börja någon stans? skåningarna måste bestämma vilken sida de står på.


   
SvaraCitera

Tre ord:
Gräv. Bort. Skåne.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

too_bored_to_die:

var ska vi börja någon stans? skåningarna måste bestämma vilken sida de står på.

två ord: skånska kriget. skåningarna har redan bestämt sig för vilken sida de står på. de har fått gott om chanser, långt fler än vad de förtjänar, och nu är det dags att de straffas.

Insert name here:

Gräv. Bort. Skåne.

det är ett alternativ, men jag är mer inne på att skatta skiten ur förrädarna, och när vi inte längre kan få ut något mer... ja, det är på tiden att vi skaffat kärnvapen ändå.

Image


   
SvaraCitera