Aviseringar
Rensa alla

Darin är avslöjad 2


Ämnesstartare

Den här sexnovellen gjorde JAG en gång i tiden med en av mina gamla användare så kom inte och säg att jag har baxat den, era as.

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=186140

Aja här är..................................uppföljaren

Darin vaknade upp en morgon och hade väldigt ont i stjärten. Nu hade hans sexvideo med mig blivit så känd att han hade kommit ut med sin läggning och jag knullade honom i skitan varje dag, jag hade fått en riktigt snygg häck så mycket som vi gökade men aja.

Darin vaknade upp en annan morgon och det kändes som om han hade en fluga i stjärten, han kände efter men upptäckte då att det var min knytnäve, jag hade spräckt hans tjocktarm så rejält att han kände inget ens när jag fistade honom, iofs har jag väldigt små händer och ni vet ju vad de säger om folk med små händer.

Idag ville Darin hursomhelst pröva på att ge stock ist. Min innan stora feta röv hade blivit så fast och smal att han inte behövde ta bort fläsket på min stjärt utan kunde stoppa in den direkt ist.

Jag ställde mig på alla fyra och Darin stoppade in sin stora ådriga kuk i mitt trånga lilla hål, först gjorde det ont men efter ett tag var det bara skönt, det var ju trots allt min älskade Darin som pippade mig.

-Kom i mig, viskade jag.

Darin lydde och lade hela sin säd i prutten på mig, det skvätte ut ur min skita också och rann ner och bildade en spermapöl i sängen vilket tydde på att Darin inte tömt säden på länge.

Vi slickade upp säden tillsammans och sen gav Darin mig en puss på kinden och sa:

-Jag ska dra och äta muffins nu, hej då pussgurkan!

[love]


   
Citera
Ämnesetiketter

Darin [cry][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Darin är avslöjad var ju en av de roligaste novellarna någonsin, hoppas den här är lika bra... [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nja, den här var mycket sämre.

Den första var mycket bättre, då den innehöl mycket roligare text. Typ "han smakade rå lök i munnen" och "han låg i en rosa morgonrock med ett glas äppelsaft".

Den här känns inte lika dant, utan mest dålig.

Darin är Avslöjad > Denna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

McLuver:

nja, den här var mycket sämre.

Den första var mycket bättre, då den innehöl mycket roligare text. Typ "han smakade rå lök i munnen" och "han låg i en rosa morgonrock med ett glas äppelsaft".

Den här känns inte lika dant, utan mest dålig.

Darin är Avslöjad > Denna.

jag vet, men nån sorts uppföljare behövdes, nu när jag är härskare måste jag hålla en låg profil, förr i tiden gick inte det[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bäst novell [y][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera