Aviseringar
Rensa alla

Darwinåret 2009


Ämnesstartare

B3ll4:

Gör det, lite allmänbildning skadar aldrig [smile]

Sant sant..får bli nästa område..att fördjupa sig i:).


   
SvaraCitera

B3ll4:

han borde fått nobelpriset [y]

Nobelpriset fanns inte på Darwins tid, din korkade fitta.[mad]


   
SvaraCitera
B3ll4

Compton GangztaH:

obelpriset fanns inte på Darwins tid

Men asså jag har hört att döda personer också kan få pris, eller så var det typ på grammisgalan eller nåt. whatever


   
SvaraCitera

B3ll4:

Men asså jag har hört att döda personer också kan få pris, eller så var det typ på grammisgalan eller nåt. whatever

B3ll4:

lite allmänbildning skadar aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror inte på evolutionsteorin, den är helt ologisk enligt mig. Tror inte heller på big bang.


   
SvaraCitera

McLuver:

Jag tror inte på evolutionsteorin, den är helt ologisk enligt mig. Tror inte heller på big bang.

Troll

Anyways, Darwin ftw


   
SvaraCitera

B3ll4:

Men asså jag har hört att döda personer också kan få pris, eller så var det typ på grammisgalan eller nåt. whatever

Ja, grammisgalan eller nobelpriset. Det spelar väll ingen roll? [party]


   
SvaraCitera

Testosterone:

Det är lite konstigt att Darwin får all cred, han var ju knappast ensam om att utveckla evolutionsteorin.

Nej, han stod på andra giganters axlar, men han lade ihop deras teorier och observationer tillsammans med sina egna. Så funker det oftast inom vetenskapen. Man kan inte uppfinna hjulet varje gång [bigsmile]

___Gumman__:

Det är bra att det uppmärksammas..med vetenskap och evolution..så fler kan förstå..och uppskatta det Darwin kom fram till..som utvecklades till denna teori:).

B3ll4:

nobelpriset

Jag tror inte han fått det priset, inte ens som död, men det borde han, för evolutionen är liksom grunden till all biologi. Ingen evolution = ingen biologi.

McLuver:

Jag tror inte på evolutionsteorin, den är helt ologisk enligt mig. Tror inte heller på big bang.

Jag tror inte på din tro. Den är helt ologisk enligt mig. Evolutionsteorin beskriver naturen, din tro beskriver indirekt hur människan fungerar [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hovnarren:

Det är dock lite tragiskt att somliga inte förstår logiken, skönheten och bevisen bakom evolutionsteorin

Det intressanta med olika motbevis som läggs fram är att de inte motbevisar teorin, utan bara vissa bevis, och vissa tar det som ett bevis emot evolutionsteorin. Scientologin är vetenskap utan vetenskaplig modell, vilket är ungefär lika mycket vetenskap som ett tomt paket havrefras är kellogs frosties.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera