Aviseringar
Rensa alla

Das Boot 4dec


jonta:

VNV Nation

Bra skit!


   
SvaraCitera

och ifall någon inte bokat än och behöver dela hytt så lär det finnas plats för minst en till i våran, inga snattare [no-no]

hittills är det bara jag och en till som säkert ska dit, 4 pers i en hytt blir ju billigare


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

och ifall någon inte bokat än och behöver dela hytt så lär det finnas plats för minst en till i våran, inga snattare [no-no]

hittills är det bara jag och en till som säkert ska dit, 4 pers i en hytt blir ju billigare

/TOBÄ!

ah okej men jag vet inte om jag kan 🙁 uh jag vet ingenting dör typ sERIÖST :(((( UHHH


   
SvaraCitera

Fyfan vad fattigt.


   
SvaraCitera

Whitewalls:

ah okej men jag vet inte om jag kan 🙁 uh jag vet ingenting dör typ sERIÖST :(((( UHHH

Jag vet inte så mycket heller, det enda jag vet är att biljetten köper man på silja lines hemsida och båten går i stockholm, och att man behöver vara minst 18 år förstås[no-no]

resten kan man läsa på hemsidan, tror jag...


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

Jag vet inte så mycket heller, det enda jag vet är att biljetten köper man på silja lines hemsida och båten går i stockholm, och att man behöver vara minst 18 år förstås

resten kan man läsa på hemsidan, tror jag...

OKEJ men jag komemr inte kunna gå endå 🙁 UHHHH


   
SvaraCitera

too_bored_to_die:

jag ska dit, ladytron spelar ju dagen innan också så det blir värt som fan att åka till stockholm. [bigcheers]

Själv kommer man missa Ladytron i Malmö för att det krockar med Das Boot. Men men, Astral Projection spelar ju när man kommer hem, och om man redan har dissat ladytron en gång i år kan man göra det en gång till!

Whitewalls:

OKEJ men jag komemr inte kunna gå endå 🙁 UHHHH

Hey, var inte en tönt [no-no]


   
SvaraCitera

Gillar inte riktigt regeln som gör att jag inte får till det med 15 åriga tjejer där..
Nonetheless så funderar jag på att dra dit för att se infected och vnv


   
SvaraCitera

JrL414_3:

Nonetheless så funderar jag på att dra dit för att se infected och vnv

De kör ju med playback. 🙁


   
SvaraCitera

Nwgwr:

De kör ju med playback. 🙁

Nä dom improviserar alltid en del, skazi och 1200 mics hade vart fetast dock


   
SvaraCitera

Whitewalls:

OKEJ men jag komemr inte kunna gå endå 🙁 UHHHH

Dåligt [no-no]

Mawns:

Själv kommer man missa Ladytron i Malmö för att det krockar med Das Boot. Men men, Astral Projection spelar ju när man kommer hem, och om man redan har dissat ladytron en gång i år kan man göra det en gång till!

det bästa vore om de åkte med på båten helt enkelt


   
SvaraCitera

Nwgwr:

De kör ju med playback. 🙁

Alla DJs kör med playback. När IM spelar live kör de dock med instrument på scenen, alltså inte playback.


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

Nwgwr:

De kör ju med playback. 🙁

du är playback


   
SvaraCitera

Jag kommer vara där [smile]. Skall iväg med en kompis, jag längtar som fan till man får se IM [love][love][love][love]


   
SvaraCitera
jonta
Ämnesstartare

Jillie Kaaret:

Jag kommer vara där [smile]. Skall iväg med en kompis, jag längtar som fan till man får se IM [love][love][love][love]

yay \o/


   
SvaraCitera