Aviseringar
Rensa alla

Das Vodka


Ämnesstartare

Jag är en tjej på snart 16 år som har druckit tre gånger innan. Den första gången blev jag lullig med två vänner. Sedan drack jag en annan gång med samma personer och en till, då fick det ingen effekt alls. Och den senaste gången, på en inspark... Typ 3-4 33 cl burkar med 1/3 vodka i var. Var jävligt borta efter 2-3, och slutade med att jag satt och spydde på en parkbänk 4 gånger... Hade en underbar kväll tills det. Men nu är det så här att jag ska på ännu en inspark imorgon, och har skaffat en absolut vodka tillsammans med min vän. En 750 ml. Tänker definitivt inte släpa med oss den eftersom jag vet hur det blir om man har den till hands, så vi tar med en Ramlösa petflaska och en sådan där flaska med redbull (ser ut som hostmedicin). Senaste gången fick min pappa reda på det och var inte jättestolt kanske men nu ska jag sova hos min vän. Men hennes mamma är extremt "nej nej" till alkohol. Vad är era tips för att det inte ska märkas? Och tänker bara bli lullig typ. 


   
Citera
Ämnesstartare

att inte gö det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Getrekt:
att inte gö det

Vet redan att det är en lösning men inte den jag söker efter 🙂


   
SvaraCitera

Kom hem sent när dina föräldrar sover , eller slagga hos nån annan.


   
SvaraCitera

Detta är anledningen till varför ni Svenssons är tråkiga och fucked up. Ni behöver alkohol för att kunna ha kul.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför dricka så viktigt? Vad behöver du få bekräftat för att du ska skada din kropp? Hjärnan utvecklas fortfarande för dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lurifax69:
Kom hem sent när dina föräldrar sover , eller slagga hos nån annan.

Läs texten igen...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är inte ens 16. Varför dricka? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att dricka vodka är den sämsta iden seriöst... drick öl och cider om du ska dricka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Grogga med något annat än energidryck 


   
SvaraCitera

alkis


   
SvaraCitera

Alltså mindreåriga och sprit slutar sällan bra. Om man nu ändå absolut måste dricka så ska det göras måttligt, man lär sig ganska snabbt känna sin gräns och håller sig där. 


   
SvaraCitera
soviet

drick tidigare så att alkoholen hinner försvinna innan ni är hemma 


   
SvaraCitera
soviet

meeeen mupp insåg nyss att denna tråd var gammal 


   
SvaraCitera