Aviseringar
Rensa alla

Data Recovery Freeware, någon?


Ämnesstartare

Hej!
Fick en liten krash i mitt USB-minne. Min datatekniker påstår att jag har missat att utföra säker borttagning av programvara och att den fuckat sig lite p g a det. Hoppas att någon sitter på ett tips till en bra gratis programvara som löser problemet! [y] Jag vet att det går eftersom jag testat ett par program som visat sig vara trialversioner, med vilka man får betala för att få tillbaka sina filer.

Det handlar alltså inte om program som återställer deleated files, utan det ska vara förstörda, damaged files. Finns typ en miljon av den första och minus tre av den andra (ja, jag har sökt på google). [sad] Filtypen på USBt är FAT och jag kör XP på datorn.

Tick tack, tusen tack!


   
Citera
Ämnesstartare

Just fan, en bild på mitt obekväma problem också!

Image


   
SvaraCitera
Tyrael

d e bare å formatera

EASEUS.
ej gratis.

förresten, copyright på en jävla support bild? HAHA.


   
SvaraCitera

elka9110:

Tick tack, tusen tack!

testdisk brukar jag använda, det är både gratis och öppet, har du tur kan det återställa det mesta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tyrael:

förresten, copyright på en jävla support bild? HAHA.

Asså, jag har laddat upp den på Nogg.se och de sätter copyright på alla bilder man lägger upp.

aristoteles:

testdisk

Ska jag kolla upp genast! Tack! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

aristoteles:

testdisk

Jag är säker på att det är otroligt bra, men... Jag förstår inte riktigt hur man använder det. [blush] Har du nåt annat bra program program för advanced dummies?


   
SvaraCitera

elka9110:

Jag är säker på att det är otroligt bra, men... Jag förstår inte riktigt hur man använder det. [blush]

Har du läst dokumentationen? Jag tror programmet skall vara ganska bra dokumenterat.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera