Aviseringar
Rensa alla

dAtAbAsE eRrOoOoR dAtAbAsE eRrOoOoR dAtAbAsE eRrOoOoR dAtAbAsE eRrOoOoR dAtAbAsE eRrOoOoR dAtAbAsE eRrOoOoR dAtAbAsE eRrOoOoR


Ämnesstartare

ImagedAt​AbAsE eRrOoOoR


   
Citera
Ämnesetiketter

Har fått något annat konstigt fel idag. Kan inte surfa in via datorn alls. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är på inget sätt acceptabelt över huvud taget. Men det är så det blir när man tvingas förlita sig på andras kunskap och välvilja.


   
SvaraCitera

Fel på sidan o lika mycket fel på en annan som sitter här och refreshar varje sida fem gånger bara för att komma in till ingenting.[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Fel på sidan o lika mycket fel på en annan som sitter här och refreshar varje sida fem gånger bara för att komma in till ingenting.[shake]

HAHAHAHA tänkte precis så... skulle det funka så skulle det ändå inte finnas nått o göra här egentligen=)


   
SvaraCitera

Får det här hela tiden:
"Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 1339017728

Varnish"

Då sitter jag dum som jag är och uppdaterar 37 gånger och kommer in till ett stendött forum. Det här är inge kul längre. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Då sitter jag dum som jag är och uppdaterar 37 gånger och kommer in till ett stendött forum. Det här är inge kul längre. [sad]

hahahahah båda uppdaterar så mkt så det blir dubbelpost =)


   
SvaraCitera

vissa får aldrig nog av den här sidan D:


   
SvaraCitera

Angelize:

hahahahah båda uppdaterar så mkt så det blir dubbelpost =)

Haha ja varför gör vi det här egentligen? [cute] Vore typiskt om man blev varnad för spam nu också!

I börja tyckte jag det där felmeddelandet var roligare än database error men nu börjar jag tröttna på det här. När det blev database error visste jag iaf hur jag skulle bete mig, nu har jag ingen aning.


   
SvaraCitera

Någon som vet om de arbetar på det? Känns ju itne som om något händer direkt...


   
SvaraCitera

Angelize:

HAHAHAHA tänkte precis så... skulle det funka så skulle det ändå inte finnas nått o göra här egentligen=)

Det är såhär man får valuta för semesterdagarna. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

. Men det är så det blir när man tvingas förlita sig på andras kunskap och välvilja.

[love]


   
SvaraCitera

Inte fått nåt på en halvtimma, äree bra nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

a, äree bra nu?

[sad]


   
SvaraCitera

isola:

Meh. [sad] Jag har inte stött på något än iaf men det kommer väl snart då. [sad]


   
SvaraCitera