Aviseringar
Rensa alla

Database error


Blir idiot snart! Skiten är framme varje 10:e sekund. [cry]


   
SvaraCitera

Finns det någon bland oss som vet vad problemet beror på eller om det är möjligt att lösa det på något vis? Själv har jag försökt krångla mig igenom problemet, skiftat webbläsare bland annat men problemet kvarstår.

Det är känns outhärdligt och väldigt frustrerande, dels för att jag postar inlägg som aldrig kommer fram. [sad]


   
SvaraCitera
Åtta

passaro:

Tror fortfarande att Atta har for sig nagot suspekt.

Nej. [mad] Har dock spenderat en stund nu på morgonen med att leta igenom loggfiler för att försöka luska reda på vad fan det är som är fel. Tyvärr gav det mig inget, men jag har i alla fall rekommenderat min projektledare att sätta någon på det - så förhoppningsvis löses det förr, snarare än senare.

x_marty:

Finns det någon bland oss som vet vad problemet beror på eller om det är möjligt att lösa det på något vis? Själv har jag försökt krångla mig igenom problemet, skiftat webbläsare bland annat men problemet kvarstår.

Problemet ligger inte hos er besökare, utan det är databasen hos oss som avlider med ojämna mellanrum. Jag vet inte vad det beror på, men vi känner till problemet och ska fixa det så snart vi kan.


   
SvaraCitera

Åtta:

Problemet ligger inte hos er besökare, utan det är databasen hos oss som avlider med ojämna mellanrum. Jag vet inte vad det beror på, men vi känner till problemet och ska fixa det så snart vi kan.

Tack så hjärtligt för den tillbakahänvisningen. Till en början var jag ganska orolig över att det kanske var något problem med min nybyggda dator men efter att jag läste en liknande tråd på www.SweClockers.com svarade dom också på att det inte beror på min dator.

Mellan tumme och pekfinger, hur lång tid tar det att åtgärda problemet?


   
SvaraCitera
Åtta

x_marty:

Mellan tumme och pekfinger, hur lång tid tar det att åtgärda problemet?

Inte den blekaste aning. När vi väl vet vad felet är tar det nog bara några minuter att åtgärda. Det svåra är att lista ut vad det är som är fel.


   
SvaraCitera

Åtta:

När vi väl vet vad felet är tar det nog bara några minuter att åtgärda. Det svåra är att lista ut vad det är som är fel.

Tillbaka till ritbordet, good luck and have fun. [smile]


   
SvaraCitera

Samma sak här, går knappt att logga in, går knappt att surfa runt på sidan och vartannat inlägg försvinner när man försöker posta skiten [mad][mad][mad]


   
SvaraCitera

Ska inte skriva här förens problemet är fixat, blir bara sur när skiten kommer upp efter varje klick. [sad]

Fixa detta nu då för fan! Latmaskar. [no-no]


   
SvaraCitera

S3ON:

Ska inte skriva här förens problemet är fixat,

åh neej snälla gör itne så mot oss. jag ber dig


   
SvaraCitera

anton96xo:

åh neej snälla gör itne så mot oss. jag ber dig

Menade inte så. [no-no]


   
SvaraCitera

S3ON:

Menade inte så. [no-no]

you didn't leave [cute]


   
SvaraCitera

Åtta:

Problemet ligger inte hos er besökare, utan det är databasen hos oss som avlider med ojämna mellanrum. Jag vet inte vad det beror på, men vi känner till problemet och ska fixa det så snart vi kan.

*3 dagar senare* Några framsteg? [cute]


   
SvaraCitera
Åtta

Djungelvrålet:

*3 dagar senare*

Bwahaha!

Djungelvrålet:

Några framsteg?

Har inte jobbat, så jag har inte varit i kontakt med någon på Youmeet, men jag är djupt tveksam.


   
SvaraCitera

Åtta:

Har inte jobbat, så jag har inte varit i kontakt med någon på Youmeet, men jag är djupt tveksam.

Får database error typ varje gång jag vill ladda en ny sida på UM, och så är sidan seeeeeg som en snigel. Vad är fel och kommer det fixas under sommaren eller är det semester?


   
SvaraCitera
Åtta

Frippe96:

Vad är fel

Visste jag det så skulle jag fixa det.

Frippe96:

kommer det fixas under sommaren eller är det semester?

Nahlén är fortfarande på semester, om jag inte missminner mig. Många på Youmeet är också på semester. Så jag vet inte när det kommer att fixas. Så snart någon LAMP-kunnig får tid och möjlighet att lista ut vad det är som är fel.


   
SvaraCitera