Aviseringar
Rensa alla

databeroende?


Ämnesstartare

Hur många här kännaer att de stter framför datan för mycket?

jag känner lite så, borde sakkfa mig ett liv. men det blir lätt så, när man kommer hem från skolan är man trött så man går o sätter sig vid datan och chattar med kompisaran istället för att värkligen träffa dem. men på sistode har jag faktiskt bättrat mig , ringt och så . frågan är har du det? [surprised][crazy]


   
Citera
Ämnesstartare

Lici:

Hur många här kännaer att de stter framför datan för mycket?

Datorn[confused]


   
SvaraCitera

Lici:

kännaer

Lici:

stter

Lici:

datan

Lici:

sakkfa

Lici:

o

Lici:

datan

Lici:

kompisaran

Lici:

värkligen

Lici:

sistode


   
SvaraCitera

Lici:

har du det?

Nej, inte alls.


   
SvaraCitera

Nä.


   
SvaraCitera

/sign


   
SvaraCitera

Dator. [cry]
Är du informationsberoende menar du? [chocked]


   
SvaraCitera

Lici:

databeroende

Lici:

kännaer

Lici:

datan

Lici:

stter

Lici:

?
jag

Lici:

sakkfa

Lici:

. men

Lici:

o

Lici:

datan

Lici:

kompisaran

Lici:

värkligen

Lici:

. men

Lici:

sistode

Lici:

mig ,

Lici:

så .

Lici:

. frågan

För helvete [tired]


   
SvaraCitera
Papper

Jonnybravo91:

För helvete [tired]

Lugna ner dig, hon kanske har dyslexi.


   
SvaraCitera

ja, det är beroendeframkallande. önskar att min dator gick sönder ibland, då skulle jag ta tag i mitt liv.


   
SvaraCitera

Dightkuz:

Lici: kännaer
Lici: stter
Lici: datan
Lici: sakkfa
Lici: o
Lici: datan
Lici: kompisaran
Lici: värkligen
Lici: sistode

:F[sad]


   
SvaraCitera

Datorn är en slags fälla, men håller du på med mycket aktiviteter så kan du lägga din tid på dem istället för datorn.


   
SvaraCitera

Papper:

Lugna ner dig, hon kanske har dyslexi.

Ser snarare ut som slarvfel...


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Ser snarare ut som slarvfel...

Indeed[smile]

Jag är ganska beroende av min dator, men bara när inte folk finns att tillgå skulle säga att jag väljer polare 90 % av gångerna när det står mellan dator och sociala aktiviteter. Men det har nog inget med beroende att göra utan snarare vissa dagar pallar man inte, då är det lämpligt att sitta vid datorn och slöa 🙂 [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Papper:

Lugna ner dig, hon kanske har dyslexi.

Thundercracker:

Jonnybravo91: Ser snarare ut som slarvfel...

haha jag vet, jag kan inte stava och jag slarvar också otrligt mycket, speciellt när jag är trött vilket jag var när jag skrev denna tråd, men datan höllmig uppe [för att relatera till ämnet]men det viktigaste är väll att jag blir förstådd och det värkar jag blivit iaf eller? [wink] ska fan gå och ta ett dyselexi test
[rolleyes]

CaithSith:

ja, det är beroendeframkallande. önskar att min dator gick sönder ibland, då skulle jag ta tag i mitt liv.

oj va jobbigt de tlåter, men hallå kan du inte bara betämma dig för att inte andvända datan vissa dagar typ varannan dag eller ngt? och "ta tag " i ditt liv under det datafria dagarna?

Thundercracker:

beroende att göra utan snarare vissa dagar pallar man inte, då är det lämpligt att sitta vid datorn och slöa 🙂

det är sant, men det är tröttsamt när man bara sitter och slöarar de flästa dagar lickom !


   
SvaraCitera