Aviseringar
Rensa alla

dataspel


Ämnesstartare

En av mina gamla favoritspel är Heroes 3 spelar de fan än idag[wink]
Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bra att bilden funkar då, provar igen tröttnar aldrig på detta spel[smile]

Image


   
SvaraCitera
Åtta

Bra förslag i denna tråd! Om ni vill spela Theme Hospital finns det att köpa hos GOG.com. Om ni vill köra en liten upphottad version (som inte körs i DOSBox) kan ni ladda ned Corsix-th och använda grafiken från Theme Hospital via GOG.

Mitt kanske absoluta favoritspel någonsin heter Binding of Isaac och kostar €5 på Steam. Jag rekommenderar det starkt!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

polymyalgia_reumatika:

JAAAA! Satt och tänkte på det spelet!! Hahah var så kul när gubbarna med stora uppblåsta huvuden kom in och så sprängde doktorerna dem [bigsmile] och blåste upp dem till "normalt" igen. Fast de där jäkla patienterna spydde ju överallt [n]

Du hade säkert inga som städade 😛 Då börjar dom må illa o spyr för det är smutsigt ^^ Eller om det är för trångt...

Paranormal_Cannabis:

En av mina gamla favoritspel är Heroes 3 spelar de fan än idag[wink]

Gillar också d... [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Saknar gamla lek och lär-spel till PC [sad] Förutom Gilbert och den kemystiska ön pga det sög dase [mad] Saknar även peka och klicka-äventyr som resa på egen risk, sunes sportlov och jönsonliganspelet [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan världens bästa spel.

"En värsting till syster!"

"Vurre med mos"

...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

Gillar också d...

de gör du rätt i! för det är faktiskt kul[wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

191 dalmatiner:

bra tråd!!

din ide ju 😀

Tobbish:

För att det är så med allt? Datorspel included!Göra något annat än att spela om det inte känns givande!Jafan! På datorn håller jag mig mest till CS:GO, WoW och Minecraft (hej mainstream!). Är ingen hardcore spelare av något av dessa utan spelar mest för att jag tycker de tillfredställer olika spellustar.Mja, dröjde rätt länge innan vi skaffade dator, men tv-spel och datorspel har alltid varit något som legat mig varmt om hjärtat!Spelade mycket NHL-spel, CS, Black and White, Starcraft och sådär!Nej, men som sagt, det gäller att tillfredställa spelsuget med rätt typ av spel. Var jag sugen på att spela hockeyspel t.ex, då satte jag ju inte igång Starcraft... jag har alltid försökt ha ett spel för varje känsla. Ibland vill jag döda, ibland köra bil, ibland hockey, ibland... ja, you get the picture!

låter nice! : o
o ja har så med musik en genre eller ett band för varje känsla o med färger också praktiskt

Chi Huang Ti:

Saknar även peka och klicka-äventyr s

jaa de var så mysiga!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

låter nice! : o

It is! [love]

oatsreuvaue:

o ja har så med musik en genre eller ett band för varje känsla o med färger också praktiskt

Ja, jag jobbar på något sådant med, och samma sak med filmer!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Ja, jag jobbar på något sådant med, och samma sak med filmer!

ja finns så många filmhumör också!


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

spelade ni mycket när ni var små?

Ja, Lek & Lärspel, Age of Empires ettan och tvåan, Quake 2, Red Alert 2, Diablo 2 och en del annat.

oatsreuvaue:

vad spelade ni?

De senaste året har det blivit mest Diablo III och Death Rally både originalet och remaken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

ja finns så många filmhumör också!

Oh yes! Jag snurrar oftast tillbaka till grunderna (de filmer jag vet att jag gillar) när jag tittar på min stackars filmhylla. Jag kan seriöst stå och fundera huuur länge som helst utan att bli klokare.

Extra svårt när någon speciell scen i en film lockar, men inte resten av filmen... hujhuj! [chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tobbish:

Oh yes! Jag snurrar oftast tillbaka till grunderna (de filmer jag vet att jag gillar) när jag tittar på min stackars filmhylla. Jag kan seriöst stå och fundera huuur länge som helst utan att bli klokare.

jag är mer så att jag vill bara se nya filmer : o
aldirg om igen bara om de är über bra

Tobbish:

Extra svårt när någon speciell scen i en film lockar, men inte resten av filmen... hujhuj!

ja då får man hålla på att bläddra D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oatsreuvaue:

jag är mer så att jag vill bara se nya filmer : o
aldirg om igen bara om de är über bra

Åh, det låter mycket lättare...!

Jag har så många filmer jag tycker är mysiga... och när jag ska hitta en för mitt aktuella humör så... ja, det händer att jag ger fan i att se någon film för jag inte kan bestämma mig! [blush]

oatsreuvaue:

ja då får man hålla på att bläddra D:

Ja, det är inte okej!

Nu fick jag för övrigt en intressant twist på Fellowship of the ring! Ska egentligen sätta i disc 2... men tänker vara busig och sätta i A view to a kill istället! Snopet för Frodo, Gandalf och gänget! [blush]


   
SvaraCitera

oatsreuvaue:

nya filmer :

Nya som i från de senaste året eller nya för dig trots att de är producerade för länge sen?


   
SvaraCitera