Aviseringar
Rensa alla

datorbannad


Ämnesstartare

Tjenixen! jag har blivit datorbannad från spelarenan jag vet att det finns program som gör att det står att jag är någonannanstans eller något i den stilen! Om någon av er vet hur jag blir unbannad eller får tag i dethär programet så är jag tacksam[smile]


   
Citera
Ämnesetiketter

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

http://www.hidemyass.com/

funkar det? tack så mkt! <3333[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En favoritsida.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DinGud:

En favoritsida.

fast det där ändrar bara internett ip inte datorbann![confused]


   
SvaraCitera
Åtta

adiiish:

fast det där ändrar bara internett ip inte datorbann!

Vad fan är en "datorbann" om jag får fråga?


   
SvaraCitera

adiiish:

fast det där ändrar bara internett ip inte datorbann![confused]

funkade min länk? när du blir bannad så e de ju din ipadress som blockas.


   
SvaraCitera

Åtta:

Vad fan är en "datorbann" om jag får fråga?

Måste vara att dom registrera ditt datornamn och bannar det, eller? Isåfall ärre bara att ändra namn på datorn snabbt och lätt. Dock så borde många bli bannade om man har en dator som heter "home" eller liknande. Nä, vet ej vad den menar med datorbann.


   
SvaraCitera
Åtta

Ensamvargen:

Måste vara att dom registrera ditt datornamn och bannar det, eller?

Förutsatt att man inte bara är på det lokala nätverket så bör det inte gå att få ut hostnamnet, så nej.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Åtta:

Vad fan är en "datorbann" om jag får fråga?

asso det är när datorn blir bannad men inte ipn! har du en annan dator så kan du logga in på det på samma ip:)


   
SvaraCitera
Åtta

adiiish:

asso det är när datorn blir bannad men inte ipn! har du en annan dator så kan du logga in på det på samma ip:)

Du får gärna förklara för mig hur det är möjligt, när servern endast identifierar dig utifrån din IP.


   
SvaraCitera

adiiish:

asso det är när datorn blir bannad men inte ipn! har du en annan dator så kan du logga in på det på samma ip:)

Inte möjligt; MAC-adressen stannar vid första routerhoppet.

Varför känns det som att folks förståelse för datorer idag är ungefär som folks förståelse för läkekonst och "trolldom" för 1500 år sedan?


   
SvaraCitera

Programmet skriver något i registret?[confused]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

adiiish:

fast det där ändrar bara internett ip inte datorbann![confused]

Jag förutsätter att du tömde din kaklåda innan du testade ny ip?


   
SvaraCitera

Åtta:

Du får gärna förklara för mig hur det är möjligt, när servern endast identifierar dig utifrån din IP.

det är antagligen ett program som man måste ladda ner för att kunna spela på deras servrar och det skulle kunna skicka hårdvaruinformation som används för att datorn ska kunna vara bannad


   
SvaraCitera