Aviseringar
Rensa alla

datorkunniga hjälp mig...


Lägg datorn i frysen över natten. Jag är certifierad datorexpert, så du kan lita på det jag skriver.


   
SvaraCitera

Sa ra:

Och det finns även inget damm i datorn..

Haha som om du kan veta det

Sa ra:

nej, det är inte där fläkten är som det blir varmt, utan under datorn..

Haha som om det bara kan bli varmt där fläkten är

Myksa:

De brukar ha problem med värmen.

Har jag aldrig haft, och har ändå haft två olika macbooks och kört både Sims 2 och 3 utan problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loom:

Haha som om du kan veta det

Dummare komentar får man leta efter... ja jag vet, därför att jag kollat i datorn kanske? [rolleyes]

loom:

Haha som om det bara kan bli varmt där fläkten är

Nej, det är ju det jag har kommit fram till? [tard] att det inte är värme i fläkten som är problemet [surprised]


   
SvaraCitera

Sa ra:

Nej, det är ju det jag har kommit fram till? [tard] att det inte är värme i fläkten som är problemet [surprised]

Ifall du inte råkat ut för en riktigt dålig ingenjör skall fläkten även kyla grafikkortet. Blås rent från damm, släng och skaffa en riktig dator om du ska spela.


   
SvaraCitera

Jonnybravo91:

Dock har The Sims 3 rätt hårda systemkrav om man inte vill köra laggigare än om man spelar Battlefield med 64 spelare och ett modem.

Eh, en gig RAM, två GHz Pentium 4, och ett DX9-grafikkort är hårda systemkrav? Du är medveten om att det inte längre är möjligt att köpa en desktopmaskin som inte presterar åtminstone dubbelt så bra som det?


   
SvaraCitera

Gentlernen:

Du är medveten om att det inte längre är möjligt att köpa en desktopmaskin som inte presterar åtminstone dubbelt så bra som det?

Märks att det var 4 år sen jag köpte min superdator. [sad]


   
SvaraCitera