Aviseringar
Rensa alla

datorn kommer bli borttagen.... NOOOO!


Ämnesstartare

Jag är 18 och min dator kommer bli borttagen av min foster tant... Jag är inneboende hos henne... Och bara för att jag vänt på dygnet nu i 3 dagar så kommer hon ta bort den... Jag har varit sjuk och inget annat gick o göra... Hon ska ta bort den i 14 dagar... Vad tycker ni? Har hon rätt att göra det?

Om jag vägrar... visst det är hennes hus o internet.. men min data vafan... HAELP :/ STRESS[cute][cute][cute][tired][tired][tired][tired][tired][n][n][n][n][n][n][n][n][sad]​​[sad][sad][sad][cry][cry][cry]


   
Citera

LIFE SUCKS FOR YOU!

Hitta på något annat att göra då


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pwnmage:

Hitta på något annat att göra då

Ja men jag vill kunna chatta ;<<<<<<


   
SvaraCitera

Extern:

Ja men jag vill kunna chatta ;<<<<<<

Förklara för henne att hela ditt sociala liv finns i datorn och du lovar att bara använda den lite för att bestämma träff med människor då? :_]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pwnmage:

Förklara för henne att hela ditt sociala liv finns i datorn och du lovar att bara använda den lite för att bestämma träff med människor då? :_]

Det är faktiskt bara en person jag vill kunna chatta med.. och det är en tjej från ett annat land... 🙁


   
SvaraCitera

Extern:

Det är faktiskt bara en person jag vill kunna chatta med.. och det är en tjej från ett annat land... 🙁

Synd att du inte har något liv då 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pwnmage:

Synd att du inte har något liv då 🙁

Kan du ge mig? 🙁

Jag har gott om vänner that's not it... det är bara denna person som jag vill ha kontakt med... och det enda sättet är via datorn.


   
SvaraCitera

Sucks to be you. [sad]


   
SvaraCitera

Haha fail att bo hos en foster tant[chocked]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min pappa tog bort mitt internet i 3 dagar när jag hade kallat han för incestgubbe, men livet går vidare. Nu kanske det inte riktigt samma sak. Men huvudsaken är att jag överlevde, då kan du nog det också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är skönt att bo ensam [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Koppla i den när hon somnat, sitt upp hela natten och återställ innan morronen [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför bor du hos en fostertant när du är 18 år?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fett kefft


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera