Aviseringar
Rensa alla

Datum för Stockholms UM-träffen, repoll


Issen:

20/6 (20 juni) (Du röstade på detta alternativ)

Kan båda (tror jag), men tror det blir lättare att hitta billiga biljetter den dagen p.g.a. folk som ställer in resor och liknande.


   
SvaraCitera

Issen:

20/6 (20 juni)


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

God Konsument:

Kan båda (tror jag), men tror det blir lättare att hitta billiga biljetter den dagen p.g.a. folk som ställer in resor och liknande.

Midsommardagen, skulle tro tvärtom [smile]


   
SvaraCitera

Issen:

30/5


   
SvaraCitera

Issen:

20/6 (20 juni) (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Issen:

20/6 (20 juni) (Du röstade på detta alternativ)

Kommer vara på Åland på midsommarafton, så dra inte igång för tidigt för jag måste hinna hem[bigcheers]


   
SvaraCitera

vad roligt


   
SvaraCitera

Issen:

Midsommardagen, skulle tro tvärtom [smile]

Var därför jag tänkte att folk kommer ställa in resor för att de inte kunde åka hem över midsommar och liknande, brukar alltid vara så vid högtider. Men egentligen bryr jag mig inte så min röst kan typ ignoreras. Röstade mest för att kunna se resultatet. [crazy]


   
SvaraCitera

Lallaren från Ibiza:

Kommer vara på Åland på midsommarafton, så dra inte igång för tidigt för jag måste hinna hem[bigcheers]

Måste man inte sitta i karantän i flera veckor när man varit där? [shake] Tänk om man blivit smittat av all inavel?


   
SvaraCitera

Issen:

30/5 (30 maj) (Du röstade på detta alternativ)

Ska vara på kryssning på midsommar sådeså! [no-no]


   
SvaraCitera

do'h arbetar båda dagarna[sad]


   
SvaraCitera

Issen:

20/6 (20 juni) (Du röstade på detta alternativ)

Då är skolan definitivt över, om man är bunden till den.


   
SvaraCitera

Issen:

Midsommardagen, skulle tro tvärtom

d verkar bli korvparty bara,jag vågar inte komma för gangbangrisken blir hög. [n]


   
SvaraCitera

Tözen:

d verkar bli korvparty bara

Lovar att det kommer tjejer. Lindblom, emery och Possibly maybe lär ju komma även fast de inte skriver upp sig.


   
SvaraCitera

Tözen:

d verkar bli korvparty bara,jag vågar inte komma för gangbangrisken blir hög. [n]

DeathOrGlory:

Lovar att det kommer tjejer. Lindblom, emery och Possibly maybe lär ju komma även fast de inte skriver upp sig.

Exakt, plus att jag kommer, och mig tycker alla om oavsett kön. [cool]


   
SvaraCitera