Aviseringar
Rensa alla

Datum för stora Stockholms UM-träffen? (Gå till andra pollen för att rösta klart)


Issen
Ämnesstartare

Nu när sommaren nalkas, temperaturen höjs, flertalet föredettingar har dykt upp igen är det dags att börja fundera på när vi ska ha årets stora UM träff i Stockholm.

Vill inte ha gnäll över att det ska vara i en annan stad etc, det kan komma också men inte i denna tråd.

Stockholm är bra på många sätt, framförallt för att det är en praktiskt plats för hela Sverige, järnvägsknut och de flesta kan ta sig hit.

Men nu är den stora frågan att först besluta om datum och även förslag på plats (annars blire Tanto eller Gärdet typ, vilket iofs är trevligt)

Och personer som vet att ni är på kan ju skriva de också för att tagga till andra.

Förslag för datum är följande, eh... se poll.

DSCF4229.jpg


   
Citera

Issen:

20/6 (Du röstade på detta alternativ)

För då kan jag ändå inte. Så slipper jag ens fundera på saken[smile]


   
SvaraCitera

Jag är på! [y]


   
SvaraCitera

jag är på kan lika hyfsat alla datum[party]


   
SvaraCitera

Issen:

30/5 (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera

Issen:

23/5 (Du röstade på detta alternativ)

För det är mest snart[blush]

Issen:

(annars blire Tanto eller Gärdet typ, vilket iofs är trevligt)

Eller Råliiiiissssssss[bigsmile], kolla min avatar lixxxom: värsta soool[cool]


   
SvaraCitera

Issen:

23/5 (Du röstade på detta alternativ)

enda datumet jag eventuellt skulle kunna komma


   
SvaraCitera

Issen:

23/5

ska opereras

Issen:

30/5

ska opereras

Issen:

6/6

tar studenten

Issen:

13/6

åker till japan

Issen:

20/6

är i japan

du är fail [no-no]


   
SvaraCitera

6/6 känns som ett väldigt korkat alternativ för en träff i Stockholm btw, med tanke på att det är nationaldagen = folkets marsch = stad full av nassar och antifascister och typ hög kravallrisk.

Plus att vissa UMare kanske kommer vara ganska upptagna den dagen. [crazy]

Issen:

13/6 (Du röstade på detta alternativ)

Ändar mig till 23/5 p.g.a:

Oväntad:

enda datumet jag eventuellt skulle kunna komma

[cool]


   
SvaraCitera

Issen:

23/5 (Du röstade på detta alternativ)

Oväntad:

eventuellt skulle kunna komma

God Konsument:

Ändar mig till 23/5 p.g.a:

[blush]


   
SvaraCitera

Jag förstår inte varför man ska ha UM-träffarna så tidigt. Så var det ju förra året också, och alla fryser ju arslet av sig på kvällen när det blir kyligt.
Är det inte bättre att ha träffarna lite senare under sommaren när det är varmt även på kvällarna? [no-no]


   
SvaraCitera

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag förstår inte varför man ska ha UM-träffarna så tidigt. Så var det ju förra året också, och alla fryser ju arslet av sig på kvällen när det blir kyligt.

Varfan bor du? Är väl redan varmt på kvällarna?

Eller ja, i Skåne i alla fall. [cool][cool][cool]


   
SvaraCitera

God Konsument:

Varfan bor du? Är väl redan varmt på kvällarna?

Bor i Lilla Edet och Stockholm, och där är det minsann kyligt om kvällarna. [no-no] Inte så att det är iskallt, men det är onekligen lite kyligt. [no-no]


   
SvaraCitera
Issen
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag förstår inte varför man ska ha UM-träffarna så tidigt. Så var det ju förra året också, och alla fryser ju arslet av sig på kvällen när det blir kyligt.
Är det inte bättre att ha träffarna lite senare under sommaren när det är varmt även på kvällarna?

Då är istället fler borta på semester etc.


   
SvaraCitera

Issen:

20/6

Röstade fel, denna ska det va. JAG TROR JAG ÄR I STHLM DET DATUMET FÖR I HELVETE. [mad][blush]


   
SvaraCitera