Aviseringar
Rensa alla

DC universe Vs Marvel Tråden


Ämnesstartare

Nachac:

Förstår inte vad du menar och svara gärna på övriga frågor så ska jag svara på dina.

Fattar du inte är du ganska låg intelligent och ta det lite lugnt pojken 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac: Var dras gränsen vad gäller mäktiga varelser?

ingen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riddler: Fattar du inte är du ganska låg intelligent och ta det lite lugnt

Jag har inte sett Gudfadern, kanske därför jag inte förstår. Ursäkta om jag lät otrevlig, men att kalla mig "låg intelligent" är rätt överdrivet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nachac:

Jag har inte sett Gudfadern, kanske därför jag inte förstår. Ursäkta om jag lät otrevlig, men att kalla mig "låg intelligent" är rätt överdrivet.

A Det var överdrivet, ja surna ba till lite, kanske låg intelligent av mig, eller kanske inte ba att folk får mer förtroende/respekt för mig om jag bjuder på mig själv, fast det kanske jag inte skulle ha sagt utan bara stannat. 

Men jag vet inte hur jag ska förklara det, men tänk dig två läger i en stad på varsin sida sen är det ett taktik spel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riddler: Men jag vet inte hur jag ska förklara det, men tänk dig två läger i en stad på varsin sida sen är det ett taktik spel

Okej, hajar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Riddler: Vem av DC vs Marvel skulle vinna Gudfadern Type shit?

Någon av övergudomligheterna från Marvel skulle ju vinna allt egentligen, så vi räknar bort dem.

Tror att Doctor Doom skulle vinna.

Riddler: Vem av DC vs Marvel skulle vinna båda springer emot varann full fart sista person att överleva vinner type shit?

Om vi förutsätter att båda har optimala omständigheter så är det mer eller mindre jämnt skägg mellan Hulken och Stålmannen, men eftersom Solen rimligen är begränsad och jag inte tror ilska per se har en begränsning lägger jag pengarna på Hulken.

Riddler: Vilken individ skulle vinna sista person att överleva i en klump om vi tar bort alla relationer och ond och god?

Batman om det är turnering, Hulken om det är slagsmål.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem av DC vs Marvel skulle vinna Gudfadern Type shit?

DC universe

Vem av DC vs Marvel skulle vinna båda springer emot varann full fart sista person att överleva vinner type shit?

Marvel

Vilken individ skulle vinna sista person att överleva i en klump om vi tar bort alla relationer och ond och god?

Red tornado 

Vilken är din favorit DC SuperHero? För all del top 5

5 Batman
4 Superman
3 Shazam
2 Nightwing
1 Robin

Vilken är din favorit DC SuperVillain? För all del top 5

Sinestro

Vilken är din favorit Marvel SuperHero? För all del top 5

5 Black Panther
4 Wolverine
3 Daredevil
2 Silver Surfer
Nightcrawler

honourable mentions; Iceman, Namor, Red tornado, Elektra, Green Goblin ( som Harry)

Vilken är din favorit Marvel SuperVillain? För all del top 5

5 Iceman
4 Green Goblin som Harry
3 Elektra
2 Silver Surfer
1 Namor

Vilken är din favorit Marvel Vs DC SuperHero? För all del top 5

5 Iceman
4 Wolverine
3 Daredevil
2 Silver Surfer
1 Nightcrawler

Vilken är din favorit Marvel Vs DC SuperVillain
? För all del top 5

5 Sinestro 
4 Green Goblin som Harry
3 Elektra
2 Silver Surfer
1 Namor

Vilken är din favorit Marvel Vs DC Karaktär? För all del top 5

5 Iceman
4 Wolverine
3 Daredevil
2 Silver Surfer
1 Nightcrawler

Vilken är din favorit Marvel Vs DC grupp? För all del top 5

X-men

Vem/vilka identifierar du dig mest med av alla Marvel Vs DC karaktärer? För all del top 5

NightCrawler eller Silver Surfer


   
SvaraCitera