Aviseringar
Rensa alla

de e nått fel på mig? -.-


Ämnesstartare

ja har en kille just nu.. vi blev tillsammans för ungefär en vecka sen, innan de så va ja hur kär i han somhellst, ja va typ deprimerad varje dag för ja tänkte på han. åsen efter att vi äntligen blev tillsammans så är jag inte kär i han längre.. så va de me min förre kille också, vafan ska ja göra? -.- ja kommer seriöst aldrig klara av ett förhållande.. ja får typ leva me min kille ett tag nu då.. ja får stå ut me han helt enkellt? ;s
ja kommer typ aldrig bli kär..


   
Citera
Ämnesstartare

Jag tror att du vill bli kär, det är ett misstag som alla gör. Dom vill bli kära istället för att älska alla. Prova att älska mer och inte försöka bli kär. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de e nått fel på dig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tror att du vill bli kär, det är ett misstag som alla gör. Dom vill bli kära istället för att älska alla. Prova att älska mer och inte försöka bli kär

mjo..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du underskattar innebörden av kärlek ganska rejält, andra människor förtjänar faktiskt lite hänsyn! en vecka och nu är du inte längre 'kär'? skitsnack


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tror du underskattar innebörden av kärlek ganska rejält, andra människor förtjänar faktiskt lite hänsyn! en vecka och nu är du inte längre 'kär'? skitsnack

meh vafan ska ja göra? -.-
ja klara nt av sånt här..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du kanske helt enkelt inte är redo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det där är typ ganska vanligt. Det är kul att jaga, sen när man har dom blir det tråkigt.

Edit; alltså har du aldrig varit kär i honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man vill ha det man inte kan få, och om man får det är det inge kul längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Man vill ha det man inte kan få, och om man får det är det inge kul längre.

de suger.. ;o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hmm, den där avataren hade du inte förut. jävla 4channer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Prayermad:

hmm, den där avataren hade du inte förut. jävla 4channer

fuck you! 😀 ja älskar han nu.. har ja insätt .. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera