Aviseringar
Rensa alla

de e om hasch


Ämnesstartare

ta ett äpple istället för hasch! [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hasch rökaren:

de e dålit med hasch (Du röstade på detta alternativ)

asså har inget emot det moraliskt eller så, men hatar verkligen den drogen. blir bara typ extremt bulimisk och somnar. och om jag typ börjar skratta så är det inte för att jag faktiskt tycker att något är roligt, det ba triggar nån skrattreflex men hoppar förbi rolighetsdelen av min hjärna, typ som när man blir kittlad eller nåt. nej blä, bara jobbig drog.

fattar verkligen inte hypen. dricker mycket hellre alkohol. dessutom har ju inte hasch något kännbart "påslag" på samma sätt, man bara märker efter ett tag att man är trög, seg och att ens hetsätningsproblem helt plötsligt vaknade till liv igen x1000. till skillnad från alkohol där man liks känner en såndär underbar varm våg som ba flyter ut i hela kroppen ba "swooooooosh"[blush] gillar[blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zent:

Skulle jag träffa på dem på gatan utan att känna dem så skulle jag INTE tro att någon utav dem någonsin tagit droger.

Om du träffat folk i 40-årsåldern som rökt sedan de var tonåringar borde du veta hur seg man blir.


   
SvaraCitera
zent
 zent

Dan_the_ironman:

Om du träffat folk i 40-årsåldern som rökt sedan de var tonåringar borde du veta hur seg man blir.

Som sagt, det är skillnad på pundare och personer som kan hantera droger.


   
SvaraCitera
ohjens

zent:

Jag känner till ett antal personer som är missbrukare, men som lever helt normala liv med familj och jobb.

men åh orkar inte. klart missbrukare kan leva ett normalt liv med familj och jobb. men frågan är väl hur länge till dom gör det.


   
SvaraCitera
zent
 zent

ohjens:

men åh orkar inte. klart missbrukare kan leva ett normalt liv med familj och jobb. men frågan är väl hur länge till dom gör det.

Vi diskuterade hur en normal "hasch" rökare såg ut, inget annat. Nämnde bara det för att göra det tydligt för herrn att inte göra för tokiga slutsatser om folk som faktiskt röker.


   
SvaraCitera
ohjens

zent:

Nämnde bara det för att göra det tydligt för herrn att inte göra för tokiga slutsatser om folk som faktiskt röker.

kom på det. ursäkta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

grönt>


   
SvaraCitera

[crazy][crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidskon:

smutsigt och farligt tycker jag det är med hasch.

Om man gillar att känna sig smutsig och farlig, ärre okej då? [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birgrrr:

ta ett äpple istället för hasch! [love]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zent:

Som sagt, det är skillnad på pundare och personer som kan hantera droger.

Om man så röker relativt måttligt så kan det vara mindre bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förstår ej "debatten" kring hasch, men den är väl nödvändig på sitt sätt. Jag hade dock förväntat mig mer, med tanke på debatten. Så jag tycker väl inget speciellt om hasch - men jag tycker att det är mer dåligt än vad det är bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hasch är ju KNARK [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hasch rökaren:

de e bra me haschh (Du röstade på detta alternativ)

Fast föredrar att käka riktigt goda äpplen pga att cannabis är en rätt tråkig drog.


   
SvaraCitera