Aviseringar
Rensa alla

De förbereder för det Skandinaviska kalifatet


Ämnesstartare

:

På konferenscentret Bella Center i Köpenhamn anordnade islamistorganisationen Hizb ut-Tahrir en kongress i söndags, där man uppfodrade muslimerna att stå emot myndigheternas integrationsförsök, och i stället engagera sig i samhället för islams sak. Målet är ett kalifat, först i de muslimska länderna, men så småningom över hela världen.

:

Målet är att skapa ett muslimskt kalifat med sharia-lagar först i de muslimska länderna, och sedan göra hela världen muslimsk.

Artikeln: http://www.nationellida​g.se/visa/default.asp?dokID=1291

Jag finner ovannämnda nyhet skandalöst. Den västerländska friheten missbrukas till att förespråka sharia diktatur i våra egna länder!
Lägg märke till att det här mötet äger rum i Danmark! Jag ställer er frågan som ni kan reflektera kring: Har inte den här blind-liberala toleransen som ni förespråkar gått för långt? Finns det inte allvarliga brister när man tillåter främmande krafter fritt spelrum att göra angrepp mot ditt land!


   
Citera
Ämnesstartare

suck [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jahapp, nu ska vi alltså ha ännu en tråd där du visar att du inte vet skillnaden mellan muslimer och islamister?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det har inte funnits nåt jävla kalifat sen det osmanska riket föll för 90 år sen så jag tror kanske inte det blir ett kalifat av Skandinavien anytime soon. [tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tyska hinner bli officiellt språk innan dess.

För blåögdheten skulle det vara bättre om någon sprängde ena hötorgsskrapan eller liknande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rödingajävel:

Jahapp, nu ska vi alltså ha ännu en tråd där du visar att du inte vet skillnaden mellan muslimer och islamister?

Det är dom s.k vanliga muslimerna som ställer kraven på att vi ska anpassa oss efter islam! Vi har redan en muslimsk fundamentalist i riksdagen. Dessa kalifat ivrare skulle inte våga eller ens kunna ställa sina krav om det inte fanns en stor andel muslimer i landet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Det är dom s.k vanliga muslimer som ställer kraven på att vi ska anpassa oss efter islam! Vi har redan en muslimsk fundamentalist på riksdagen. Dessa kalifat ivrare skulle inte våga eller ens kunna ställa sina krav om det inte fanns en stor andel muslimer i landet.

Jaha du, nu har de visst krävt ett muslimskt kalifat också? Vilket lagförslag syftar du på?

Förövrigt så gör de vanliga muslimerna inte alls det och det vet du mycket väl, även om du gillar att trolla. Tror inte ens Sming är foliehattig nog för att tro på det där tramset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Arazoid:

Har inte den här blind-liberala toleransen som ni förespråkar gått för långt?

Nja, de flesta muslimer som kommer till europa flyr ju från just sharia och annat obehagligt som fundamentalister i deras hemländer sysslar med.

Tror knappast majoriteten muslimer här i norr är mer sugna på att få hit fundamentalister är vad du är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://www.youtube.co​​​​m/watch?v=p8PY1j8dJtg&feature=related

Kolla vilken stor folksamling i London som stöttar islamisk extremism!

Sekvens 0:18

:

Tror knappast majoriteten muslimer här i norr är mer sugna på att få hit fundamentalister är vad du är.

Jag tror inte ens att du begriper hur en muslim tänker. Till och med en stor andel invånare i Turkiet är muslimer i första hand och turkar i andra hand. De vill inte mer än gärna att utplåna alla saker som hindrar deras muslimska miljö.

Och nej, jag trollar inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här blir vår undergång. Men som en stolt, vit riddare, tågar Jimmie Åkesson in i rosenbad, för att rädd alla oss dårar.


   
SvaraCitera