Aviseringar
Rensa alla

De gamla Ungdomar.se människorna


SLCD:

Kom på att det borde vara enkelt att kolla. Hur många var med om sammanslagningen mellan ungdomar och ungdomsmottagningen?

Live simply

En del. Hahah kom tänka på det när folk var emot varandra beroende på om man var från ungdomar eller ungdomsmottagningen. 😀


   
SvaraCitera
SLCD
 SLCD
Ämnesstartare

passaro:

Hahah kom tänka på det när folk var emot varandra beroende på om man var från ungdomar eller ungdomsmottagningen. 😀

Var iofs jävligt underhållande. Fast det kom över en del skönt folk.


   
SvaraCitera

SLCD:

Kom på att det borde vara enkelt att kolla. Hur många var med om sammanslagningen mellan ungdomar och ungdomsmottagningen?

inte jaaag..

passaro:

Hahah kom tänka på det när folk var emot varandra beroende på om man var från ungdomar eller ungdomsmottagningen. 😀

😀


   
SvaraCitera
KSENIA

NEy, döda allihopa


   
SvaraCitera

har bara varit här i 4 år.


   
SvaraCitera

SLCD:

såg Myth (BLODÅDRA) och schlooken.

alltid till din tjänst


   
SvaraCitera

har bara varit här i två år.


   
SvaraCitera

SLCD:

Någon mer?

Hej. Vart medlem i snart sex år. [smile]

SLCD:

Hur många var med om sammanslagningen mellan ungdomar och ungdomsmottagningen?

Fan va sura vi var på det. Vi ville ju inte ha nått jävla lunarstorm. [wink]


   
SvaraCitera

Jag var nog med nästan från början, från www.ungdomsmottagningen.se tiden. Läste dock mest var alla andra skrev. Kommer inte ihåg vad jag nickade då.


   
SvaraCitera

Har bara varit här i en vecka.


   
SvaraCitera

Nej, inte ens det.


   
SvaraCitera

Srbija:

Nej, inte ens det.

skall jag lära dej hur det går till här nu när du är ny?[cute] kanske hjälpa dej med att posta nudepics och sånt?[wink]


   
SvaraCitera

kebu12:

skall jag lära dej hur det går till här nu när du är ny?[cute] kanske hjälpa dej med att posta nudepics och sånt?[wink]

Ja[wink]


   
SvaraCitera

Srbija:

Ja

ta nakenbild med din kamera, lägg upp på en imageshack, posta i pm till mej, väldigt enkelt egentligen[wink]


   
SvaraCitera

aaaw. jag minns den gamla goda tiden när jag var äckligt aktiv och allt folk visste vem jag var [love] och jag glömmer aldrig ninja vs. pirat- tiden. Jag var en äkta pirat, AAARGH![love]


   
SvaraCitera