Aviseringar
Rensa alla

De går fanimej inte ihop!


Har tyvärr ingen aning heller, ville bara berätta att jag gillar ditt sätt du skriver på..


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

elverpigen:

har du provat att ragga in your league? Eller ligan under?

Ska jag vara helt ärlig så var det nog bara en tjej där som jag uppfattade som tillhörande "ligan under" mig, och hon måste haft ett BMI på 30+ [tard]

enhimmelskdrog:

börja jucka mot nån ba

Njäe jag får associationer till min första egentliga "polare" av blotta tanken att faktiskt göra det. Han sitter på ungdomsvård för något liknande [cheers]

wildfox:

planera inget i förväg och skippa taktiker.

Hade tyvärr druckit lite för lite för det :/

timeisrunningout:

"någon" "vemsomhelst" "please oh please"

Jag hade inte den inställningen utåt, men voldemort hade definitivt sett det[rolleyes]


   
SvaraCitera

Varför inte bara genuint intresserad av hur de är som personer?!


   
SvaraCitera

Bakric:

Han sitter på ungdomsvård för något liknande [cheers]

för att han juckade mot nån?


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

för att han juckade mot nån?

Minns inte riktigt.
Kan ha varit att han klatshade till någons ass, men ja det är hans stil att kunna ställa sig och jucka lite "lagomt civiliserat" mot någon.
Av någon anledning hängde ändå vissa tjejer efter honom som flugor[tired]


   
SvaraCitera
time
 time

Bakric:

Hade tyvärr druckit lite för lite för det :/

Då är du ju helt enkelt för omogen för att inleda en relation. Vänta tills du i nyktert tillstånd finner en speciell tjej intressant och lär känna henne sen. [y]


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Då är du ju helt enkelt för omogen för att inleda en relation. Vänta tills du i nyktert tillstånd finner en speciell tjej intressant och lär känna henne sen. [y]

Nu var det ju inte "nödvändigtvis" en relation jag var ute efter, men aja......


   
SvaraCitera
time
 time

Bakric:

Nu var det ju inte "nödvändigtvis" en relation jag var ute efter, men aja......

Nä, men, om du inte kan försöka få en sexpartner nykter är du ju uppenbarligen inte mogen för sex heller?


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Nä, men, om du inte kan försöka få en sexpartner nykter är du ju uppenbarligen inte mogen för sex heller?

Jag skulle kunna dra igång en "det är inte jag som suger, det är alla andra som är petiga" diskussion, men det orkar jag inte just nu.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nä, men, om du inte kan försöka få en sexpartner nykter är du ju uppenbarligen inte mogen för sex heller?

sen när har självförtroende något med mogenhet att göra?


   
SvaraCitera
time
 time

Homunculi:

sen när har självförtroende något med mogenhet att göra?

Sen man mäter självförtroende i promillehalt och inte ur egen styrka. Annars aldrig.


   
SvaraCitera

tänk inte för mkt på vad du säger..

nästan allt man säger är egentligen skit och säger man det med självförtroende/energi så kan man komma undan med vad som helst.


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

eppesen:

nästan allt man säger är egentligen skit och säger man det med självförtroende/energi så kan man komma undan med vad som helst.

Det trodde jag också för tre dagar sedan, men inte [no-no]


   
SvaraCitera

Bakric:

Det trodde jag också för tre dagar sedan, men inte

vad var de du sa?[smile]


   
SvaraCitera
Bakric
Ämnesstartare

eppesen:

vad var de du sa?[smile]

"Vad som helst" [blush]
Få se om jag kommer ihåg några fraser......
Dom här drog jag för diverse random tjejer jag aldrig sett:
"Tjena, fan va snygg du va idag då. *inväntar möjligt svar* Jag heter Simon förresten, trevligt å träffas.". Tog även i hand om tjejen såg någorlunda "pryd" ut (om det faktiskt var några sådana där xD).
Okej kommer inte på några fler, men jag minns att det var iaf två till jag tog för random tjejer.
Sen var det en tjej jag hade träffat någon timme tidigare när jag försökte hitta till min polares lägenhet för förfest. Stod utanför djurmagazinet å väntade på att han skulle svara på smset då det kommer en tjej och frågar vem jag är. Berättar vad jag heter, vilken linje jag går och att jag undrar om hon visst vars alla andra sjöfartare bodde. Hon visste bara på ett ungefär, men jag minns hennes kompisar fnittrade lite och ropade något till henne jag inte hörde.
Var lite trött och förvirrad just då så jag tänkte inte på att hon möjligen flörtade med mig, men hursomhelst; senare på festen så såg jag henne och hon kände igen mig direkt. Jag försökte fortsätta samtalet där det slutade med typ vilken linje ho gick osv, men direkt då jag frågar så säger någon av hennes kompisar något och hon vänder sig direkt dit och börjar mala på istället.
Hade ingen aning hur jag skulle göra då för att försöka få kontakt igen, så jag gled bara undan lite diskret.


   
SvaraCitera