Aviseringar
Rensa alla

De omogna, jobbiga, idiotiska personerna i samhället.


Ämnesstartare

Jag har läst så jäkla många trådar där oseriösa personer, personer som till stor del förpestar forumavdelningar och samhället med den skit de sprider, spam och okunskap främst.

Det framkommer ofta att urtypen för en sådan här person oftast gör något av dessa alternativen:

Röker.
Super.
Knullar runt.
Har psykiska problem.
Saknar självrespekt.
Är ignoranta.
Snackar skit.
Är omogna och går folk på nerverna.

Det förvånar mig hur ofta det visar sig att just dessa personer oftast har en stor umgängeskrets och ofta en partner.

Räcker det att bara vara en "galen" person som säger ja till allt?

Är det inte lite eftersträvansvärt att vara en bra person som har sitt på det torra?
Vad spelar en social kompetens för roll om man inte har något vettig att säga?
Tjejer som vill ha en bra kille som behandlar dem som en prinsessa, måste ta på största allvar att man skall inte mata omogna killars beteende genom att ge dem uppmärksamhet! Det börjar i tidig ålder.
Jag har hårddragit detta en del, men ni förstår hur jag menar.

Vad tänker ni om detta?

ÄNDRAT 2008-12-14 20:33

ÄNDRAT 2008-12-14 20:36
PERSONANGREPP UNDANBEDES, DE OSERIÖSA PERSONERNA (SOM REDAN VISAT SIG) KAN VÄNLIGEN HÅLLA SIG UNDAN ELLER VÄLKOMNAS DISSKUTERA.


   
Citera
Ämnesstartare

Att du verkar oerhört tråkig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Att du verkar oerhört tråkig.


   
SvaraCitera

sculptura:

Det förvånar mig hur ofta det visar sig att just dessa personer oftast har en stor umgängeskrets och ofta en partner.

Det brukar ofta vara så, ologiskt nog. Fast det är inget absolut faktum dock.


   
SvaraCitera

Evil Conduct:

Budolicious: Att du verkar oerhört tråkig.

det är väl dom personer du beskriver som är dom intressanta personerna.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Att du verkar oerhört tråkig.

Jag får personer att skratta varenda dag, så det stämmer inte.

Är humor enligt dig att supa skallen av sig och slå sönder skyltar eller moona människor? Hahaahahahahaah. Not. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag kan väl anta att ni som tycker JAG VERKAR TRÅKIG har missuppfattat det hela.

Vad är det som är kul med att supa och slåss? Jag har haft min beskärda del av det, och förstår verkligen inte.

Det är inte mitt beteende det är fel på, det är dem jag talar om här.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

Är humor enligt dig att supa skallen av sig och slå sönder skyltar eller moona människor?

Nej, det påstod jag aldrig. Att ha roligt != humor, för det första.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Budolicious:

Nej, det påstod jag aldrig. Att ha roligt != humor, för det första.

Att ha roligt... vad i grundinlägget skrev jag om att man inte kunde få dra snuskskämt eller vara en underhållande person med allmänt bra humor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag är en sån bra seriös du uppskattar. Hej.


   
SvaraCitera
smisk

sculptura:

Röker.
Super.
Knullar runt.
Har psykiska problem.
Saknar självrespekt.
Är ignoranta.
Snackar skit.
Är omogna och går folk på nerverna.

Låter precis som jag. Skillnaden är väl att jag är ganska smart osv. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sculptura:

vad i grundinlägget skrev jag om att man inte kunde få dra snuskskämt eller vara en underhållande person med allmänt bra humor?

Ingenstans, var påstod jag att du gjort det? Nä, men du verkar tycka att alla som har ett uteliv är idioter - vilket är jävligt trångsynt av dig. Men jag håller faktiskt med dig, till viss del. Jag föraktar många människor som går ut på ett visst sätt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

smisk:

Låter precis som jag. Skillnaden är väl att jag är ganska smart osv. [cool]

Och du trivs med det förstår jag? [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Herregud, det stämmer ju in på mig till 100 %


   
SvaraCitera

sculptura:

Vad tänker ni om detta?

Jag håller med, jag ogillar den urtypen av person som röker, super, knullar runt, har sex före äktenskapet, osv. Verkar som att extremt många ungdomar i dagens samhälle är sådana tyvär. ):

sculptura:

Det förvånar mig hur ofta det visar sig att just dessa personer oftast har en stor umgängeskrets och ofta en partner.

De har förmodligen en stor umgängeskrets av liksinnade horiga alkoholist syndare, och deras partner är säkert lika syndig som de själva, så det är kanske inte så förvånande. ):
Dock är det ju lite förvånande att det alltid är de aldra bästa, ordentligaste och godaste personerna som inte har några vänner, ingen partner och ingenting ju.


   
SvaraCitera