Aviseringar
Rensa alla

De sista kilona


Ämnesstartare

Jag har försökt hitta ngn kändis som har ungefär en likadan kropp som jag, just för att jag inte vill lägga in en bild på min egna kropp.

Det närmaste jag kan hitta är Bar Rafaeli's kropp (bilder nedan). Det är typ så min kropp ser ut i mina ögon. En fin kropp, höfter, bröst osv. Men har det lilla extra på magen. Det är SÅ lite som är där, men det stör mig jätte mycket.

Jag rör på mig väldigt mycket. Har nyss börjat gå på GI metoden.. finns det ngt annat jag kan göra? ngt tips? Eller är det bara sunt jag ska äta...?

Tack på förhand.

680849_f496.jpg

bar-rafaeli15.jpg


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

fan va tjock hon är på bilden...........................


   
SvaraCitera

eh,hon har skitsnygg kropp [shake]
sluta va ett äsbarn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

LEINAD_DANIEL:

fan va tjock hon är på bilden...........................

[sad]

Tözen:

sluta va ett äsbarn

Förstår inte varför för man behöver vara ett äsbarn pga att man är mån om sitt utseende.


   
SvaraCitera

Innan du börjar banta och ha dig, tänk i stället på varför du inte vill ha "lite extra" på magen, varför du måste vara så jävla perfekt, för som du beskriver det låter det inte som att det är mycket alls.


   
SvaraCitera

_dansare:

Förstår inte varför för man behöver vara ett äsbarn pga att man är mån om sitt utseende.

1.du har en typisk äs-avatar
2.du anser att nån som enligt mig har en perfekt smal kropp är tjock,vilket är sjukt för ALLA människor utan äsbarnen ser att hon INTE är d minsta tjock eller borde gå ner något.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_dansare:

Förstår inte varför för man behöver vara ett äsbarn pga att man är mån om sitt utseende.

Om det är du på bilden så bör du inse att du inte behöver vara smalare än va du redan är.


   
SvaraCitera

Oväntad:

.

duär tillbaka!!![love]


   
SvaraCitera

Vadå lite extra? Den kroppen är fan perfekt. [mad]


   
SvaraCitera

DoktorMaJk:

Vadå lite extra? Den kroppen är fan perfekt. [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Innan du börjar banta och ha dig, tänk i stället på varför du inte vill ha "lite extra" på magen, varför du måste vara så jävla perfekt, för som du beskriver det låter det inte som att det är mycket alls.

Jag kan inte tycka att GI är någon direkt bantingsmetod, utan ett sätt att leva hälsosammare på. Det är inte i närheten av någon svält. Strävar inte heller efter att bli perfekt, det finns inte något "perfekt" enligt mig. Jag vill vara nöjd med mig själv helt enkelt.

Tözen:

1.du har en typisk äs-avatar
2.du anser att nån som enligt mig har en perfekt smal kropp är tjock,vilket är sjukt för ALLA människor utan äsbarnen ser att hon INTE är d minsta tjock eller borde gå ner något.

Verkligen skit löjliga argumentationer du kommer med. Du kan väl knappast kunna se om jag är ngt äsbarn pga min avatar? Hur jag mår o tänker kan väl knappast visa sig på en bild. Jag har den för jag tycker hon är jävligt snygg. Tyvärr har jag inte lagt ner tid o skrivit något vackert ord på en dimmig fönster ruta som du har.

Jag tar faktiskt illa upp. Som du skriver så är det enligt dig hon har en perfekt smal kropp. Men alla kan ju inte tycka likadant?


   
SvaraCitera

_dansare:

Du kan väl knappast kunna se om jag är ngt äsbarn pga min avatar?

jo,det kan man,om du kollar igenom äsforumet vilket du säkert redan gör så ser du,du är exakt som dom,inse fakta.

NUJÄVLARR:

Du är fan skadad ditt jävla äs-barn och jag hatar fan dig.

avskyr äsbarn,särskillt dom som går ut med sånna här trådar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

jo,det kan man,om du kollar igenom äsforumet vilket du säkert redan gör så ser du,du är exakt som dom,inse fakta.

Men snälla, du sitter säkert på um 24/7. Kom till verkligheten lite.. alla behöver faktiskt inte ha en ätstörning för att vilja gå ner i vikt o äta sunt. Jag är inte någon vilsen liten flicka, jag behöver inte inse fakta..


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Eller hur, jag tål dem fan inte, å den här är fan den värsta jävla sorten.

lixom fine,ha ätstörningar om dom vill,men ha d för er själva fan[shake]bara deprimerande att se dom som har perfekta kroppar är helt dumma i huvet när man själv inte har "idealkroppen".[shake]så jävla vidrigt med äsbarn på stranden oxå,alla ben sticker ut och usch.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Eller hur, jag tål dem fan inte, å den här är fan den värsta jävla sorten.

hahah ni snackar som att ni känner mig. Jag tål isf inte din sort heller.. patetiskt. Du kan ju för det första kolla upp ditt ordförråd.


   
SvaraCitera