Aviseringar
Rensa alla

De sista kilona


_dansare:

Jag vill vara nöjd med mig själv helt enkelt.

Och varför kan du inte vara det nu?

Emmelipemmeli:

duär tillbaka!!![love]

Tjenna [wink]


   
SvaraCitera

oj. om du skulle se min mage skulle du nog svimma [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_dansare:

hahah ni snackar som att ni känner mig. Jag tål isf inte din sort heller.. patetiskt. Du kan ju för det första kolla upp ditt ordförråd.

OH FUCKING NOES DU ÄGER SÖNDER MIG!!!!
/slutaäta [sad]

Tözen:

så jävla vidrigt med äsbarn på stranden oxå,alla ben sticker ut och usch.

man kanske skulle ge sig ut å göra hokeytacklingar på äs-asen, bara fallit ihop.

Tözen:

dom som har perfekta kroppar är helt dumma i huvet när man själv inte har "idealkroppen".

eller hur!!!!!!!!! jag vill fan bara döda dem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

lixom fine,ha ätstörningar om dom vill,men ha d för er själva fanbara deprimerande att se dom som har perfekta kroppar är helt dumma i huvet när man själv inte har "idealkroppen".så jävla vidrigt med äsbarn på stranden oxå,alla ben sticker ut och usch.

Lär dig tycka om dig själv ist för att hacka på mig o kalla mig äsbarn. Det är jävligt vidrigt att gå på någon så som du gör. Verkar som du är väldigt onöjd med din kropp..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Oväntad:

Och varför kan du inte vara det nu?

jag är rätt nöjd, vill bara ha bort de sista kilona.. som många andra. Ser absolut inget fel med det.. gå in på ngn annat forum utanför um, så kan man se diskussioner utan att "jävla äsbarn" nämns.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

eller hur!!!!!!!!! jag vill fan bara döda dem.

störd....


   
SvaraCitera

Oväntad:

[smile]

ÅH! Måste erkänna att jag saknat dig lite [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_dansare:

störd....

Du är störd, du har ju fan äs.


   
SvaraCitera

_dansare:

Lär dig tycka om dig själv

ska personen med ätstörningar säga.[tired]om du nu tycker om dig själv så behöver du ju inte gå ner till ett jävla skelettoffer.

NUJÄVLARR:

man kanske skulle ge sig ut å göra hokeytacklingar på äs-asen, bara fallit ihop.

HAHAHAHAHAHA[love]gillarey lite nu![love]200 ben i kroppen bryts lixom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Du är störd, du har ju fan äs.

Nej, jag har inte ätstörningar? Jag gillar träna o leva sunt. Och om jag är sugen på godis, ja, då äter jag det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

ska personen med ätstörningar säga.om du nu tycker om dig själv så behöver du ju inte gå ner till ett jävla skelettoffer.

Jag kritiserar inte andra.. jag mår jätte bra, är nöjd med allt i mitt liv faktiskt. Jag gör mig redo inför sommaren. Hade inte tänkt se ut som skelett, jag tränar jätte mycket.. hade inte orkat om jag skulle slutat äta, vilket jag inte hade klarat ändå. Jag tycker du är jätte omogen och skulle behövt lite självförtroende. Adjö


   
SvaraCitera

_dansare:

Jag tycker du är jätte omogen

man blir bemött omoget om man är som du,lär dig att leva med d.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

_dansare:

jag har inte ätstörningar?

Jo du har ÄS, dö nu kkthxbye

Tözen:

gillarey lite nu!

Men jag är rolig! [love]

Tözen:

200 ben i kroppen bryts lixom.

Som på ett spel på nintendo 8-bitars när ett skelett dör, en hög med ben är dte enda som är kvar.


   
SvaraCitera

NUJÄVLARR:

Som på ett spel på nintendo 8-bitars när ett skelett dör, en hög med ben är dte enda som är kvar.

sorgligt[rolleyes]"nej,jag tränar och äter asmycke,men vill att revbenen ska synas som fan och d ska vara en halvmeter mellan mina lår när jag står upp."


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

man blir bemött omoget om man är som du,lär dig att leva med d.

Du vet inte hur jag är. Jag bad om ngt tips.. som pilates övningar eller något annat. Tycker inte du ska yttra dig om saker du inte har ngn aning om.

Tözen:

sorgligt"nej,jag tränar och äter asmycke,men vill att revbenen ska synas som fan och d ska vara en halvmeter mellan mina lår när jag står upp."

Tycker ni är jävligt taskiga. Ni hånar folk med anorexi och de mår jävligt dåligt.. Efterblivna är ni.


   
SvaraCitera