Aviseringar
Rensa alla

De som firar att de tarstudenten förtjänar att steglas


Ämnesstartare

Såg några i studentmössor på stan idag. Höll på att kräkas. Man har aldrig sett maken till odrägliga, fulla, finniga tonåringar.

Studenten är enda tillfället då det är okej att hetsa mot folk. Att frångå trafiksäkerhet för att svettas på ett flak och dricka pissljummen öl, samtidigt som man inbillar sig att man är någon sorts kung.

Dessutom uppmuntras detta beteende av de vuxna.

Själv kommer jag som vanligt peka finger när de kommer rullande i björkris och plastig klubbmusik. Ni borde göra det samma.


   
Citera

tevepro:

Ni borde göra det samma.

Jag är på till 100%
som om snorungarna behöver en ursäkt för att bli packade ^^


   
SvaraCitera

det är typ en dag om året, så jävla jobbigt är det inte.


   
SvaraCitera

ja finns det något mer meningslöst


   
SvaraCitera

jävla bitterfittor det va här då


   
SvaraCitera

Inget konstigt att vilja fira det. [rolleyes]


   
SvaraCitera

tevepro:

Själv kommer jag som vanligt peka finger när de kommer rullande i björkris och plastig klubbmusik. Ni borde göra det samma.

om jag visar brösten då?


   
SvaraCitera

Håller med.

Kablash__:

Inget konstigt att vilja fira det. [rolleyes]

Handlar inte om att de firar det utan på vilket sätt de firar det. De går runt och blåser i visselpipor så att man blir hörselskadad, åker runt på flak och stoppar upp trafiken och spelar skyhög, dålig dunka-dunkamusik etc.


   
SvaraCitera

tevepro:

Själv kommer jag som vanligt peka finger när de kommer rullande i björkris och plastig klubbmusik. Ni borde göra det samma.

Någon som inte fick fira studenten här kanske? [wink]


   
SvaraCitera

hjortpojken:

jävla bitterfittor det va här då


   
SvaraCitera

tevepro:

samtidigt som man inbillar sig att man är någon sorts kung.

Så jävla sant. Jag hatar folk som tror att det någon sorts jävla bedrift att ha tagit studenten. Dessutom har ju typ en tredjedel av alla på dom där jävla flaken som flänger omkring med mössor och skit inte ens fullständiga betyg. var minst 5 pers i min klass som hade IG i typ 5 ämnen som tyckte att dom var rackarns stekiga för att dom tog studenten. jävla nollor


   
SvaraCitera

Jaha... Själv skiter jag fullständigt i min student. Alla gör så stor grej av det att jag tröttnat.


   
SvaraCitera

Old McDonald:

Handlar inte om att de firar det utan på vilket sätt de firar det. De går runt och blåser i visselpipor så att man blir hörselskadad, åker runt på flak och stoppar upp trafiken och spelar skyhög, dålig dunka-dunkamusik etc.

Det är iof sant ;<


   
SvaraCitera

Har de redan börjat med det? [shake]


   
SvaraCitera

Ja


   
SvaraCitera