Aviseringar
Rensa alla

De som kollar på Biggest Loser är Biggest Loser


Ämnesstartare

Gillar biggest losers. Trevligt att se människor kämpa för att nå sina mål. Att må bra 🙂 Och varenda en lyckas.


   
SvaraCitera

vhfaj:

Finns det någon vettig anledning varför folk kollar på skiten?

Feta människor förbryllar en så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker programmet är skitbra. Om inte motiverande för människor med kraftig övervikt. Jag tycker det är kul att se deras progress, tycker inte det är förnedring. Tycker synd om dem som får åka hem tidigt och kanske går tillbaka till sina gamla vanor, tror dock att de kommer ha en reunion av alla på slutet där man får följa hur det har gått för alla, och det kanske är en motivation att visa vad man går för.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Idoufe:

Tittar på det pga vill se dom utvecklas och gå ner massor och bli glada och överkomma sina hinder.

Därför.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SD2010:

Gillar biggest losers. Trevligt att se människor kämpa för att nå sina mål. Att må bra 🙂 Och varenda en lyckas.

Sant. Det perspektivet såg jag inte.


   
SvaraCitera

Gillar att se biggest looser. Plötsligt ter det sig inte lika omöjligt att bli av med fläsket. Kan de så kan jag liksom.

Fast jag gillar inte konceptet med utröstningen, alla borde få vara med tiden ut och så kan en vinnare koras ändå. De behöver det ju uppenbarligen.


   
SvaraCitera

Sen när blev frosseri i andras problem någonting negativt?


   
SvaraCitera