Aviseringar
Rensa alla

De värsta som hänt . 🙁


Ämnesstartare

Ja va på en fest me en kompis hos en annan kompis . Typ en chill fest för de va bara 4 pers . Men de va kul änndå . En va på mej hela tiden . Typ skit ful turk . Sen när min kompis som bodde där däckat.  Alla drack väll för mkt förutom min ena kompis som kom me mej . 

Hon skulle hämta bilen . På den korta tiden han den dära turken våldta mej . De värsta ja vart me om i mitt liv han har förstört så mkt .... Min mamma elr pappa vet och kommer inte veta nått 

Nåra kompisar vet . ...

Vet inte ens vem han va . Han sa falskt namn t oss :......ja va kapabel o säga nej iaf . Han ska få.


   
Citera

Ta kontakt med kurator eller liknande så att du har någon att prata med. Överväg anmälan, det kan kännas jobbig men det är ett bra beslut. 


   
SvaraCitera

ifall han var våldsam: dokumentera skador. helst hos snuten men vill du ej gå dit just nu så gör det själv åtminstone. är ovärdeligt i ev. rättegång. 


   
SvaraCitera

Vet ingen där vad han hette? Om det var en sådan liten fest måste väl någon känt honom tänker jag. Får du reda på hans namn så lägg till det till anmälan. Se till att få prata med någon kurator el dyl också. Och kom ihåg att det inte var ditt fel, hur berusad du än var!

Och åk aldrig bil med en förare som druckit.


   
SvaraCitera
Yaren

isola

Och åk aldrig bil med en förare som druckit.

Hennes kompis hade ju inte druckit... 
Till ts: så tråkigt 🙁 önskar dig lycka till och jag tycker du ska anmäla och berätta för dina föräldrar. Det är bäst för dig <3 


   
SvaraCitera

Lämna allt du hade på dej och skriv ner exagt vad som hände och lämna in till polisen!


   
SvaraCitera

Yaren: Hennes kompis hade ju inte druckit...

Det står att alla hade druckit för mycket utom kompisen, ej att kompisen inte drack alls.


   
SvaraCitera

alla är bara elaka fast man själv är snäll


   
SvaraCitera