Aviseringar
Rensa alla

Debatt mellan SKU och SD


Ämnesstartare

Såhär i tider när vänsterextremer och kommunister attackerar tillståndsgivna torgmöten så kan det vara intressant med en debatt mellan personer som representerar båda sidorna.

Jag fann en debatt på youtube med Sveriges Kommunistiska Ungdomsförbund och Sverigedemokraterna.

Förstår ni vad kommunisten vill få fram och varför dom har rätt att stoppa ett möte tillståndsgivet och skyddat av polis eller håller ni med övriga i studion som är helt oförstående til kommunisten? Vem tycker ni vinner debatten? [cool]

[love]


   
Citera
Ämnesstartare

Har redan sett den tyvärr. Den är komisk.


   
SvaraCitera

Stronghold:

Har redan sett den tyvärr. Den är komisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det roliga är att folk klagar på att han är så dum i huvudet på grund av att han är handikappad. Men vafan, det betyder ju bara att hela förbundet är idioter eftersom dom låter honom tala för dom.
Är han den smartaste i det förbundet så är det fan riktigt illa!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det här var kul:

"- Jaug haur laeäst en del om kuuuuba
Ja det har du fan. Då hade du inte varit kommunist din jävla mupp."

HAHA [bigsmile][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Compton GangztaH:

Stronghold: Har redan sett den tyvärr. Den är komisk.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha de bästa delarna är när Björn Söder pratar och man hör en bejbis gråta [love]

Sd'are are a bunch of whiners and complain about everything.. lallalaalalaa [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HAHAHAHAAAAAAA Vilken inteligens[bigcheers]


   
SvaraCitera

Varför sätter man en förståndshandikappad som partisekreterare om man vill bli tagna seriöst?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Varför sätter man en förståndshandikappad som partisekreterare om man vill bli tagna seriöst?

Jag förutsätter att alla i SKU är tvättäkta idioter. Så om de har en handikappad på en hög position, så hoppas de kanske på att få lite sympatier av folk.


   
SvaraCitera

Comhem:

Jag förutsätter att alla i SKU är tvättäkta idioter. Så om de har en handikappad på en hög position, så hoppas de kanske på att få lite sympatier av folk.

Jo, det kanske är så det är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

komik


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ClosingTime:

Varför sätter man en förståndshandikappad som partisekreterare om man vill bli tagna seriöst?

Finns ju inga andra att välja bland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det roligaste är när han säger emot på uppenbart sanna påståenden [bigsmile] Hans miner är oslagbara [love][love]

Ad Hominem:

Finns ju inga andra att välja bland.

Såg att det ryktas om att han blev skadad i huvudet IGÅR! [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Comhem:

Jag förutsätter att alla i SKU är tvättäkta idioter. Så om de har en handikappad på en hög position, så hoppas de kanske på att få lite sympatier av folk.

Har du något emot handikappade?
Grabben kanske var nervös?! Det är faktiskt mänskligt.
Det var direktsändning och det var lite 3 mot 1 där.

Jönsson var väl kanske inte det säkraste kortet, men det spelar ingen roll.


   
SvaraCitera