Aviseringar
Rensa alla

debattartikel barnarbete


Ämnesstartare

hej har bestämt mig för att skriva om barnarbete i en debattartikel, alltså argumentera emot barnarbete.

skulle behöva tips på argument som stödjer min åsikt samt något motargument som skulle stödja barnarbete.

tacksam för hjälp! 


   
Citera
Ämnesetiketter

det är oetiskt-

det är billigt+


   
SvaraCitera

barnarbete.jpg


   
SvaraCitera

ellinore.s:
hej har bestämt mig för att skriva om barnarbete i en debattartikel, alltså argumentera emot barnarbete.

skulle behöva tips på argument som stödjer min åsikt samt något motargument som skulle stödja barnarbete.

tacksam för hjälp! 

Skriv om något mer oväntat istället, typ att du helt plötsligt är för barnarbete eller nått. Tråkigt att alltid vara förutsägbar precis som alla andra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Skriv om något mer oväntat istället, typ att du helt plötsligt är för barnarbete eller nått. Tråkigt att alltid vara förutsägbar precis som allaarrow-10x10.png andra!

Vet att det inte är ett särskilt originellt ämne men suttit i någon månad nu och inte kommit på något revolutionerande intressant och annorlunda så tråkigt will do!Är dessutom en väldigt dålig "lögnare" så att argumentera som att jag är för barnarbete då jag verkligen inte är det kommer inte bli en särskilt övertygande artikel.


   
SvaraCitera

ellinore.s:

Vet att det inte är ett särskilt originellt ämne men suttit i någon månad nu och inte kommit på något revolutionerande intressant och annorlunda så tråkigt will do!Är dessutom en väldigt dålig "lögnare" så att argumentera som att jag är för barnarbete då jag verkligen inte är det kommer inte bli en särskilt övertygande artikel. 

Argumentera för minskad invandring! Jag lovar att hjälpa dig med alla eventuella för och motargument du kan tänkas behöva! 


   
SvaraCitera

NiklasW:

Argumentera för minskad invandring! Jag lovar att hjälpa dig med alla eventuella för och motargument du kan tänkas behöva! 

Det blir en väldigt kort debatt så som du argunenterar


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

Fkpaw:

Det blir en väldigt kort debatt så som du argunenterar

Vill du försöka? Blink


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Det blir en väldigt kort debatt så som du argunenterar

Vill du försöka? Blink


   
SvaraCitera

NiklasW: Tråkigt att alltid vara förutsägbar precis som alla andra!

Ja visst är detRullar ögonen


   
SvaraCitera

NiklasW:

Vill du försöka? Blink

Har jag redan gjort. Slutade med att du hade fel 5 gånger i rad o ljög ihop påståenden. Inte så givande.
Det är inte upp till den dumma mannen att avgöra om han är smart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NiklasW:

Argumentera för minskad invandringarrow-10x10.png! Jag lovar att hjälpa dig med alla eventuella för och motargument du kan tänkas behöva! 

tack snällt av dig men är inte direkt så emot invandringen så känner inte att det är ett ämne jag vill argumentera emot


   
SvaraCitera

NiklasW:

Argumentera för minskad invandring! Jag lovar att hjälpa dig med alla eventuella för och motargument du kan tänkas behöva! 

Så alla andra fattiga länder får behålla sin arbetskraft? 


   
SvaraCitera

Fkpaw:

Har jag redan gjort. Slutade med att du hade fel 5 gånger i rad o ljög ihop påståenden. Inte så givande.
Det är inte upp till den dumma mannen att avgöra om han är smart.

Nu var det väl ändå rasism vi diskuterade och inte invandring. Dessutom är det en högst individuell åsikt du har att jag eventuellt hade fel 5 gånger i rad och knappast något som kan ses som ren fakta. Att jag ljög stämmer däremot inte alls då jag inte pratade utifrån allmän fakta utan då alla mina åsikter endast var egengrundade åsikter. Och se där då kan jag räkna upp tre fel du hade i inlägget jag citerade. 


   
SvaraCitera