Aviseringar
Rensa alla

Debepe's heritage


Ämnesstartare

Lex: nisse, 33

hahahhaaha

S3ON: jaa den e sjukt skön!!! vill dansa till den <333

:d<3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: får du ut någonting av det?

Får ut ngt av vadå? Förlåt, svara inte ens på min fråga, men jag läste inte ett ord mer än sista meningen/frågan.
Drev med dig men du kanske är trög, trodde inte du var det men man vet ju aldrig.Ha en bra natt & ett fortsatt trevligt liv (verkar inte som du har det, så hoppas du får det!). Hejdå 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Får ut ngt av vadå? Förlåt, svara inte, men jag läste inte ett ord mer än sista meningen/frågan.
Drev med dig men du kanske är trög, trodde inte du var det men man vet ju aldrig.Ha en bra natt & ett fortsatt trevligt liv (verkar inte som du har det, så hoppas du får det!). Hejdå 🙂

får du ut någonting av att vara otrevlig och bete dig illa mot mig? varför ställer du en fråga om du inte vill ha svar på den?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: får du ut någonting av att vara otrevlig och bete dig illa mot mig? varför ställer du en fråga om du inte vill ha svar på den?

När har jag betett mig illa mot dig? Sa bara att jag inväntade dig & FruLiten, blev du ledsen av det? Senaste jag skrev med dig var det väl du som kommenterade "debepe är trög och tror att allting handlar om henne -.-"... Haha.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Håll er till ämnet och skippa personangrepp och tråkigheter gentemot varandra. 
Mvh mod


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Håll er till ämnet och skippa personangrepp och tråkigheter gentemot varandra. 
Mvh mod

Vart finner du personangrepp? Förstår inte riktigt... Men tack för din upplysning. Förresten diskuterar vi Mig... Och som du ser heter rubriken "Debepe's heritage".


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

När har jag betett mig illa mot dig? Sa bara att jag inväntade dig & FruLiten, blev du ledsen av det? Senaste jag skrev med dig var det väl du som kommenterade "debepe är trög och tror att allting handlar om henne -.-"... Haha.

du skriver otrevliga grejer om mig. du skrev ett antal inlägg efter det. jag har aldrig skrivit det. svara på mina frågor istället. får du ut någonting av att bete dig illa på ett forum? känner du dig nöjd? känner du dig som en bättre människa när du klankar ner på andra?  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: du skriver otrevliga grejer om mig.

Ge ETT exempel. Och jag vet att jag inte skrivit ngt otrevligt om/mot dig som varit värre än ngt du skrivit om/mot mig.

amsi: jag har aldrig skrivit det.

Jodå!  Du har till och med röstat ned kommentarer. Som tur är så går det väl inte att bevisa men du kan förneka... Kan vara snäll & inte haka upp mig på det, men både du & jag är väl medvetna om det - räcker så

amsi: känner du dig nöjd? känner du dig som en bättre människa när du klankar ner på andra?

Har inte klankat ned på dig. Vet inte ens vem du är och är glad för det - för människor som, utan Bra anledning, har något emot mig - utan att ens veta vem jag är - är människor som jag föraktar. Finns sällan något hos dem människorna som lockar mig till att vilja vara i deras närhet. Den som inte gillar mig, gillar inte jag... 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

Ge ETT exempel. Och jag vet att jag inte skrivit ngt otrevligt om/mot dig som varit värre än ngt du skrivit om/mot mig.
Jodå!  Du har till och med röstat ned kommentarer. Som tur är så går det väl inte att bevisa men du kan förneka... Kan vara snäll & inte haka upp mig på det, men både du & jag är väl medvetna om det - räcker så
Har inte klankat ned på dig. Vet inte ens vem du är och är glad för det - för människor som, utan Bra anledning, har något emot mig - utan att ens veta vem jag är - är människor som jag föraktar. Finns sällan något hos dem människorna som lockar mig till att vilja vara i deras närhet.

nu handlar det om vad du skrivit till mig i den här tråden. du går till angrepp, jag har gått emot dina åsikter i trådar för att jag inte tyckt likadant. det är ett diskussionsforum, och alla håller inte med alla.

här har du två exempel, och du blev tillsagd av en moderator:

debepe:
Drev med dig men du kanske är trög, trodde inte du var det men man vet ju aldrig.

verkar inte som du har det

röstar sällan ner kommentarer eftersom jag anser det var onödigt. har inte röstat ner dina, men om du vill tro det är det ditt val, det gör inte någon gott att tro grejer som inte är sanna.

jag har ingenting emot dig. tråkigt att du har den uppfattningen och fortsätter att tjafsa och skriva om mig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:
Jodå!  

vill ha en länk till inlägget där jag skrev

debepe:

 "debepe är trög och tror att allting handlar om henne -.-"... Haha.

hittar nämligen bara inlägg där du skrivit att jag/någon annan är trög när jag söker på de orden. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: du går till angrepp

När, var & hur? Kan du förklara det, tack. Orkar inte läsa igenom allt men du verkar orka & du kan säga vad som var personangrepp och vad som gjorde så ont i dig att läsa.

amsi: Drev med dig men du kanske är trög, trodde inte du var det men man vet ju aldrig.

Skrev du "kanske". Det är min åsikt, då du inte verkade fatta vad jag menade med att skriva att jag inväntade dig.

amsi: jag har ingenting emot dig. tråkigt att du har den uppfattningen och fortsätter att tjafsa och skriva om mig.

Hur ska jag ta åt mig när du inte ens vet vem jag är? Bryr mig inte om dig eller vad du tycker om mig på det sättet som du verkar bry dig om vad jag skriver till dig (typ att jag skriver "du kanske är trög"...) men det är onekligen Du som försökt starta bråk/tjafs genom att ständigt citera mig eller kommentera det jag skrivit.

Fast du kanske är så mot alla? Vet inte riktigt, men känns som du varit extra på mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: vill ha en länk till inlägget där jag skrev

Ska försöka hitta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: hittar nämligen bara inlägg där du skrivit att jag/någon annan är trög när jag söker på de orden.

har jag skrivit att du är trög? vart & varför?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

debepe:

När, var & hur? Kan du förklara det, tack. Orkar inte läsa igenom allt men du verkar orka & du kan säga vad som var personangrepp och vad som gjorde så ont i dig att läsa.
Skrev du "kanske". Det är min åsikt, då du inte verkade fatta vad jag menade med att skriva att jag inväntade dig.
Hur ska jag ta åt mig när du inte ens vet vem jag är? Bryr mig inte om dig eller vad du tycker om mig på det sättet som du verkar bry dig om vad jag skriver till dig (typ att jag skriver "du kanske är trög"...) men det är onekligen Du som försökt starta bråk/tjafs genom att ständigt citera mig eller kommentera det jag skrivit.

Fast du kanske är så mot alla? Vet inte riktigt, men känns som du varit extra på mig.

du vet vad du har skrivit. du spelar på mina känslor som om du tror och vill att jag tar illa upp. för mig spelar det ingen roll, tänker mer på dig. hur du mår. det gör inte ont i mig att du måste bete dig illa mot mig, det gör ont i mig att tänka på hur du mår som gör sådant.

det är inte okej att förolämpa någon bara för att det är ens åsikt. en åsikt är inte en universell sanning. 

vad skulle du ta åt dig av, menar du? har inte skrivit någonting om det. 

citerar knappast dig, speciellt, utvalt. citerar när jag inte håller med någon, håller med någon, eller pratar med någon. att du känner dig utpekad är beklagligt och felaktigt. du skriver ofta om mig, frågar var jag är och om jag inte ska kommentera. varför gör du det? 

debepe:

har jag skrivit att du är trög? vart & varför?

här, tex. googla debepe och trög så kommer det upp några inlägg. hittade dock inte det då påstår att jag skrivit.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

amsi: du vet vad du har skrivit.

naej, diskuterar inte det här längre med dig, börjar bli tjatigt. kanske återkmr när jag orkar 🙂 


   
SvaraCitera