Forumet - Deep throat

Deep throat

7215 0 81
Behöver lite tips, eh ja jag har ju försökt det här med deep throat och jag fattar faan inte hur dom i tex porrfilmer lyckas köra ner en sån stor sak i halsen. Jag har försökt och försökt och försökt men det är faan omöjligt. Ja menar man har ju kräkreflexer i halsen och dom är det lite svårt att rå på.
Hur gör man, något tips?
lostmind:

Ja menar man har ju kräkreflexer i halsen och dom är det lite svårt att rå på.
Hur gör man, något tips?

Finns många som inte har någon, eller som har en väldigt dålig en.
Jag vet inte alls hur du ska göra för att lyckas, om det kan funka med träning t ex. Min flickvän kan inte ens försöka. Hon tar inte ens in en 3e del av min "sak". men skönt ändå. Ta så mycket du kan, att ta hela är nog inget att ge sig på:P men mycket ändå. går nog som sagt att träna fram! lycka till=)

Spana också in:

digital:

det går att träna bort kräkreflexer, i alla fall tillfälligt. prova att ta en penna eller vad som helst om reta lite i halsen, du blir bättre och bättre på att motstå reflexerna med tiden. :)
(hoppas jag iaf, har fått det tipset och håller på själv lol)

En penna är dock kanske att inte rekommendera.
Kul att tappa den.
lostmind:

Hur gör man, något tips?

Jo, det går att träna bort kräkreflexerna. Du kan ju träna på en dildo lite först, även fast en riktig kuk ju är att föredra. [rolleyes] Ta den så långt in du kan tills det börjar kännas obehagligt, håll då stilla en stund tills det känns ok och ta sen lite till tills det känns obehagligt igen. Håll stilla en stund, sen lite till o.s.v. Till slut borde du kunna klara hela utan problem, men det går kanske inte på en halvtimma att lära sig...
Hör gärna av dig om du har några frågor eller berätta hur det går! [smile]

Just det...det lättaste sättet att öppna upp halsen är ju att ligga på rygg med huvudet över sängkanten och killen står på golvet. Kan kanske vara lite läskigt först då du måste kunna lita på killen helt så han inte kör in den för långt. Kanske är bäst att börja med att stå på knä framför honom på golvet, och sen kanske testa så i sängen..?