Aviseringar
Rensa alla

Deep throat


Ämnesstartare

Behöver lite tips, eh ja jag har ju försökt det här med deep throat och jag fattar faan inte hur dom i tex porrfilmer lyckas köra ner en sån stor sak i halsen. Jag har försökt och försökt och försökt men det är faan omöjligt. Ja menar man har ju kräkreflexer i halsen och dom är det lite svårt att rå på.
Hur gör man, något tips?


   
Citera
Ämnesetiketter

lostmind:

Ja menar man har ju kräkreflexer i halsen och dom är det lite svårt att rå på.
Hur gör man, något tips?

Finns många som inte har någon, eller som har en väldigt dålig en.
Jag vet inte alls hur du ska göra för att lyckas, om det kan funka med träning t ex. Min flickvän kan inte ens försöka. Hon tar inte ens in en 3e del av min "sak". men skönt ändå. Ta så mycket du kan, att ta hela är nog inget att ge sig på:P men mycket ändå. går nog som sagt att träna fram! lycka till=)


   
SvaraCitera

Köp en dildo och sitt inne på toan och träna tills du inte spyr av det [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lostmind:

Hur gör man, något tips?

Jag tror bara det handlar om att träna bort kräkreflexerna, och att vissa har mer eller mindre lätt att göra det. Go crazy med en tvättad morot.


   
SvaraCitera

det går att träna bort kräkreflexer, i alla fall tillfälligt. prova att ta en penna eller vad som helst om reta lite i halsen, du blir bättre och bättre på att motstå reflexerna med tiden. 🙂
(hoppas jag iaf, har fått det tipset och håller på själv lol)


   
SvaraCitera

digital:

det går att träna bort kräkreflexer, i alla fall tillfälligt. prova att ta en penna eller vad som helst om reta lite i halsen, du blir bättre och bättre på att motstå reflexerna med tiden. 🙂
(hoppas jag iaf, har fått det tipset och håller på själv lol)

En penna är dock kanske att inte rekommendera.
Kul att tappa den.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

En penna är dock kanske att inte rekommendera.
Kul att tappa den.

ja alltså, jag kör ju inte ner den i halsen, retar bara i svalget. sen vet jag inte om det är roligare att tappa en morot..


   
SvaraCitera

digital:

roligare att tappa en morot..

Du tappar fan inte en morot ner i halsen kvinna.

[tard]


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Du tappar fan inte en morot ner i halsen kvinna.

nä, men inte en penna heller. :>


   
SvaraCitera

asså,d irriterar kräkreflexen mer med nåt litet,som typ när doktorn kollar med en glasspinnesak än nåt större. O_o går ju knappast jämföra en kuk med en penna.


   
SvaraCitera

digital:

nä, men inte en penna heller. :>

Lite skillnad på en penna och en morot.


   
SvaraCitera

Ilikepieee:

Lite skillnad på en penna och en morot.

w/e. hade inte tänkt svälja nåt av det, bara få bort kräkskiten.
vad man INTE bör öva med är nåt som kan gå av, som en banan eller så. inte så kalas att ha en halv banan nerkört i halsen, kanske.


   
SvaraCitera

varför vill man lära sig detta överhuvudtaget?[shake]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tack för tipsen hörni! Men nu kom jag osökt att tänka på en sak till. Ja menar om man gör det här måste man ju andas genom näsan. Men tänk om man liksom får kulen i halsen, alltså sätter i halsen ,eller tänk om den fastnar, eller tänk om den är så stor så det liksom inte går, eller är halsen töjbar?


   
SvaraCitera

Jag tycker också det är svårt men skulle gärna vilja lära mig, vad är bäst att träna på?


   
SvaraCitera