Aviseringar
Rensa alla

Deep throat


lighterboy:

varför vill man lära sig detta överhuvudtaget?[shake]

Sexigt ju, och man vill kunna göra det skönt för killen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lighterboy:

varför vill man lära sig detta överhuvudtaget?

För att varför inte? tänk om det är skitkul och uppskattat, då gör jag det mer än gärna.


   
SvaraCitera

lostmind:

Hur gör man, något tips?

Ha liksom arslet mot hans ansikte, så kuken liksom går ner lättare i ditt svalg. Om du försöker ta den från fel håll, det "vanliga" så blir det svårare.


   
SvaraCitera

lostmind:

Hur gör man, något tips?

Jo, det går att träna bort kräkreflexerna. Du kan ju träna på en dildo lite först, även fast en riktig kuk ju är att föredra. [rolleyes] Ta den så långt in du kan tills det börjar kännas obehagligt, håll då stilla en stund tills det känns ok och ta sen lite till tills det känns obehagligt igen. Håll stilla en stund, sen lite till o.s.v. Till slut borde du kunna klara hela utan problem, men det går kanske inte på en halvtimma att lära sig...
Hör gärna av dig om du har några frågor eller berätta hur det går! [smile]

Just det...det lättaste sättet att öppna upp halsen är ju att ligga på rygg med huvudet över sängkanten och killen står på golvet. Kan kanske vara lite läskigt först då du måste kunna lita på killen helt så han inte kör in den för långt. Kanske är bäst att börja med att stå på knä framför honom på golvet, och sen kanske testa så i sängen..?


   
SvaraCitera

Jag kan deep throata. Åtminstone en banan. Jävligt bra egenskap att ha... antar jag[blush]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Jag kan deep throata. Åtminstone en banan. Jävligt bra egenskap att ha... antar jag

Speciellt för en kille.[bigsmile]


   
SvaraCitera

So Lazy:

Speciellt för en kille.[bigsmile]

Menare[blush]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Menare

Kanske en kariär som svärdsslukare då?


   
SvaraCitera

So Lazy:

Kanske en kariär som svärdsslukare då?

Eller kukslukare[rolleyes]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Eller kukslukare[rolleyes]

[wink]


   
SvaraCitera

karatekatten:

Just det...det lättaste sättet att öppna upp halsen är ju att ligga på rygg med huvudet över sängkanten och killen står på golvet.

Lungt bästa, går den smidigt in i halsen..

karatekatten:

Kanske är bäst att börja med att stå på knä framför honom på golvet, och sen kanske testa så i sängen..?

Blir annan böjning, då följer den inte halsen lika bra 😀


   
SvaraCitera

Greger_EFG:

Lungt bästa, går den smidigt in i halsen..

Precis..

Greger_EFG:

Blir annan böjning, då följer den inte halsen lika bra 😀

Jo, men kanske kan vara lite läskigt att börja med...


   
SvaraCitera

Budolicious:

Eller kukslukare

Kanske det. Men det beror ju på läggningen förstås.


   
SvaraCitera

karatekatten:

Jo, men kanske kan vara lite läskigt att börja med...

Sant sant. Fast jag tror nog det är skonsammare på tjejens käftar eg, dom brukar va mindre trötta när dom sugit från det hållet.


   
SvaraCitera

Finns det nackdelar med att träna bort kräkreflexer? Varför har vi dem egentligen?


   
SvaraCitera