Forumet - Deep throat..?

Deep throat..?

2775 0 89
Finns en del trådar här där man får fylla i t.ex. vad man gjort och i många fall har ganska många kryssat för deep throat. Jag blir bara fundersam över att så många verkar kunna det. Är det verkligen så eller har ni fattat fel?
Alltså, ni som påstår att ni kan det: Kan ni verkligen ta en hel kuk in i munnen? Eller ja, den går ju snarare ner i halsen liksom. Är bara fascinerad över att så många verkar kunna det nu för tiden.
Här nedan är några bilder på hur det då kan se ut...
OBS! Vissa bilder kan garanterat vara stötande för vissa!

Deep throat
​Deep throat
​Deep throat
karatekatten:

Är bara fascinerad över att så många verkar kunna det nu för tiden.

många tror att dom kan men så är oftast inte fallet.
dom tror dom är färdiga när dom går i bott inte killen.
jag talar förstås av egen erfarenhet.
men andra kanske tror dom kan för att dom kan ta in hela men det i sin tur inte beror på att dom kan det utan att killen i sin tur inte är långa.[n]
jag har testat många men ingen har tagit in hela trotts att majoriteten sagt att dom kunnat ​Deep throata[no-no]
karatekatten:

Jag blir bara fundersam över att så många verkar kunna det.

Jag har bara varit med om det med en person och det var för att vi tränade på det. Det blev mycket spykänslor och sura uppstötningar innan vi kunde göra det på ett sexigt sätt, så jag tror verkligen inte att "många" är bra på det.

Spana också in:

Åtta:

Jag är snäll och gör det enkelt för min flickvän genom att ha väldigt liten snopp.

hahaha [love] ärlighet[wink]

Kan då säga jag kan inte :P Många killar som verkligen vill puscha en till de men jag får bara kväljningar och blir helt tårögd [n] och har man lyckats så är de ju fort ut med den så man inte ska spy på han [bigsmile] haha nej usch för de säger jag bara[smile]
Haha, jag kan det egentligen inte. :P sen påstår jag det inte heller. killen ja försökt med har inte alls lång kuk, hans andra tjejer har påpekat att han har en väldigt liten en.. på längden då.. [cute]
så om det är med honom så kan man ju fuska och kalla det deepthroat.

men jag vet att jag har ärvt min farsas otroligt bra kräkreflexer, så jag tror ärligt inte att jag skulle ens kunna lära mig det. (utan att plågas till döds ungefär..)
Corvette_cat:

lls lång kuk, hans andra tjejer har påpekat att han har en väldigt liten en.. på längden då.. [cute]

haha älskar att han tydligen frågar sig fram när han pullar dig också xD
Fan har man en liten kuk borde man ju satsa på händerna, eller?

Men det är ju fortfarande deepthroat för honom, palla kalla det fusk att killen har liten kuk xD
Greger_EFG:

Men det är ju fortfarande deepthroat för honom, palla kalla det fusk att killen har liten kuk xD

men haha, det är ju lite taskigt för tjejerna om den ena tjejen deepthroatar bara för att hon har en kille med kuk på 10 cm.. när en annan tjej inte deepthroatar bara för att hennes kille har en mastodont kuk på 25 cm.. så jag vet inte riktigt hur jag ska skriva heller e.. XD
TheTacoDude:

Seriöst en tjej som kan Deep throata äger ;P

Helt klart!

Av alla mina brudar ja försökt lära upp så skyller alla på att ja har för stor för det ska vara möjligt ( 19 cm ) ... så ja hade nästan gett upp den iden tills någon vecka sen, träffa en tjej utanför krogen och vi tillbringa den natten.

Vi sågs senare och hon gav mig ett rikigt Deep Throat och jag kunde inte låta bli och fråga hur fan hon klarar av de ingen ja mött förut gjort, sanningen va att kuken åkte ner i halsen men hon sa att de inte va nå jobbit alls och vi höll på länge... [smile]
Corvette_cat:

men haha, det är ju lite taskigt för tjejerna om den ena tjejen deepthroatar bara för att hon har en kille med kuk på 10 cm.. när en annan tjej inte deepthroatar bara för att hennes kille har en mastodont kuk på 25 cm.. så jag vet inte riktigt hur jag ska skriva heller e.. XD

Meh, e d inte samma sak om en dewd kan penetrera riktigt djupt?
Är ju mycket enklare om bruden har en "kort" fitta liksom.