Aviseringar
Rensa alla

Deep throat..?


Ämnesstartare

Finns en del trådar här där man får fylla i t.ex. vad man gjort och i många fall har ganska många kryssat för deep throat. Jag blir bara fundersam över att så många verkar kunna det. Är det verkligen så eller har ni fattat fel?
Alltså, ni som påstår att ni kan det: Kan ni verkligen ta en hel kuk in i munnen? Eller ja, den går ju snarare ner i halsen liksom. Är bara fascinerad över att så många verkar kunna det nu för tiden.
Här nedan är några bilder på hur det då kan se ut...
OBS! Vissa bilder kan garanterat vara stötande för vissa!

Deep throat
​Deep throat
​Deep throat


   
Citera
Ämnesetiketter

karatekatten:

Är bara fascinerad över att så många verkar kunna det nu för tiden.

många tror att dom kan men så är oftast inte fallet.
dom tror dom är färdiga när dom går i bott inte killen.
jag talar förstås av egen erfarenhet.
men andra kanske tror dom kan för att dom kan ta in hela men det i sin tur inte beror på att dom kan det utan att killen i sin tur inte är långa.[n]
jag har testat många men ingen har tagit in hela trotts att majoriteten sagt att dom kunnat ​Deep throata[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du är alltså porrskadad.

Alla vet att du sitter och onanera till svaren [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

karatekatten:

Jag blir bara fundersam över att så många verkar kunna det.

Jag har bara varit med om det med en person och det var för att vi tränade på det. Det blev mycket spykänslor och sura uppstötningar innan vi kunde göra det på ett sexigt sätt, så jag tror verkligen inte att "många" är bra på det.


   
SvaraCitera
Åtta

Jag är snäll och gör det enkelt för min flickvän genom att ha väldigt liten snopp. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är det bara jag som tycker det är lite lustigt att man går upp 08:30 och skapar en sån här tråd? [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är inte så jävla svårt om killen inte är för stor och man gör på rätt sätt. Testa själv vettja.


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Är det bara jag som tycker det är lite lustigt att man går upp 08:30 och skapar en sån här tråd? [rolleyes]

det kanske man gör om man misslyckades med det på natten:P


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ofta man är porrskadad bara för att man tycker om att deepthroata. Jag skulle lätt inte banga det.


   
SvaraCitera
loita

Åtta:

Jag är snäll och gör det enkelt för min flickvän genom att ha väldigt liten snopp.

hahaha [love] ärlighet[wink]

Kan då säga jag kan inte 😛 Många killar som verkligen vill puscha en till de men jag får bara kväljningar och blir helt tårögd [n] och har man lyckats så är de ju fort ut med den så man inte ska spy på han [bigsmile] haha nej usch för de säger jag bara[smile]


   
SvaraCitera
loita

Marcus Normark:

08:30

08:31 (a) [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

loita:

08:31

det tog ju en 1min att starta datorn fattaru väl[no-no][wink]


   
SvaraCitera
loita

isola:

det tog ju en 1min att starta datorn fattaru väl

hahaha ahhhh xD dumma mig... glöm inte gå upp u sängen också... fast den kanske i bredvid sängen som min xD höjden av lathet här[tard]


   
SvaraCitera

Marcus Normark:

Är det bara jag som tycker det är lite lustigt att man går upp 08:30 och skapar en sån här tråd? [rolleyes]

han kanske tog sig en morron runk [no-no]


   
SvaraCitera

Haha, jag kan det egentligen inte. 😛 sen påstår jag det inte heller. killen ja försökt med har inte alls lång kuk, hans andra tjejer har påpekat att han har en väldigt liten en.. på längden då.. [cute]
så om det är med honom så kan man ju fuska och kalla det deepthroat.

men jag vet att jag har ärvt min farsas otroligt bra kräkreflexer, så jag tror ärligt inte att jag skulle ens kunna lära mig det. (utan att plågas till döds ungefär..)


   
SvaraCitera